nooit echt ongelukken gehad met grote dingen.
wel 1x een grondbloem gehad, die heel even een klein vlammetje geeft en dan compleet uit elkaar knalt.
ik schrok toen wel van de knal, want die was hard.
ik heb vaak gehad dat kleinen potten of potjes uit paketten omvielen en dan over de straat schieten.
sinds vorig jaar zet ik alles vast tussen 2 bakstenen en dat werkt prima.
veder niks ernstigs meegemaakt.
ken wel iemand uit de buurt waar ook de grondbloem plots ontplofde toen hij 'm nog in zijn hand had.
en toen was het huilen...
3 jaar geleden me hand volledig uit elkaar geknalt, duim wijsvinger en topje van me middelvinger kwijt!
Achja, wijze lessen haha.
valt mee met de verhalen hier, ik heb vroeger wel eens een lont aangestoken en andersom in een pijl gestopt.. jaja je raad het al,die ging gelijk af natuurlijk. heel mn hand verbrand veeeeeeeeeeeeeel pijn en naar mamma rennen . zoiets doe je maar 1 keer kan ik je vertellen
ander verhaal is van een maatje van me die een fles bier wou opblazen met een (volgens mij astronaut) ik vind het tot op heden nog vreemd waarom die fles zo hard uit elkaar knalde met een normaal rotje. maat heel zn hand vol glas en een scheur in zn wang.. dat was het. onee nog iets heel de tijd mn duim verbranden aan die verrekte lonten van de bsc,s