Weersverwachting 31 december 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

myrmidon

Registered User
Prachtig weer gehad, vroeg in de avond wat motregen, maar een lekker briesje, goede temperatuur en hartstikke droog xD

Tony

Administrator
Medewerker
Hier in Rotterdam is het ook allemaal reuze mee gevallen. Miezel regen in de middag en heel even in de avond maar het was te verwaarlozen.

olaf81

Registered User
Ook hier droog gehouden met de jaarwisseling,alleen in de ochtend op oudjaar wat last gehad van kleine buitjes.
Na 2u s'nacht ging het zo nu en dan wel regenen met een antekkende wind.

Al bij al een geslaagd nieuwjaar!

Souflakie

Registered User
Wat gemiezer gedurende de dag maar met een uurtje of vijf helemaal droog en ideaal stookweer. Graadje of 10 en windkracht 3. Wat wil je nog meer! Ik heb in ieder geval een top oud en nieuw gehad. Na de mist van vorig jaar een hele opluchting dat het dit jaar wel goed stookweer was.

Chrissie81

Registered User
Perfect weer gehad vanaf 16.30 uur werd het droog, daarvoor hele dag miezer. Heel de avond droog geweest met mooi briesje erbij!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik vond het perfect weer voor oud en nieuw.
Af en toe kwam er een briesje door de straten wat de rook wegwaaide.
Af en toe wat motregen, wat als zeer groot vorodeel heeft dat de niet afgegaande knallers nat worden.
En niet opgeraapt worden door kiddo's.

potige_smurf

Registered User
Same here in het oosten van het land.'S morgens vroeg(7.00 uur) onderweg naar valk in nijverdal(maar dat terzijde:p) motregen en toch wel af en toe,kleine bui er tussendoor.Denkend van gvd,k*t,kloten weer,hopen dat het niet de hele dag doorgaat en 's nachts.
Tegen een uurtje of 10 werd het toch wel droog en had god mijn anti-regendans waarschijnlijk gezien.De rest van de dag af en toe miezer,maar tegen middernacht was het godzijdank droog,klein beetje wind en kon alles veilig en wel de lucht ingeschoten worden:)

Vuurwerk023

Registered User
Elk jaar zit het weer bij ons in de regio mee ook dit jaar af en toe wel een spetter gevoeld maar niet echte buien, al het vuurwerk ging verder ook goed af en was al helemaal niet koud, beter kan het eigenlijk niet ideaal vuurwerk weer!

vincer

Registered User
Weet iemand al wat het weer gaat worden voor komend oud en nieuw? :happy:

Ik vind het altijd zo mooi om te zien dat mensen weken in de stress zitten voor "de dag" en bijna ieder jaar weer is het goed te doen.
Jongens, geen zorgen voor de dag van morgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan