mike_17 zei:Salutes is wel mooier moet ik zeggen. Maar heb jij ze bij de alpeco gekocht? Want daar zijn ze momenteel uitverkocht.
En trouwens, als het een fout is in de productie dan denk ik dat ze dit jaar wel met salutes zijn...
jetztgehtslos zei:kwam in mijn filmarchief nog een filmpje tegen van een blok dat Mixed Emotions moest zijn maar het niet was:
http://rapidshare.de/files/2900266/moonstars.wmv.html
het is niet van mij, maar van nickpyrofreak, wie dat ook moge zijn, maar de mixed emotions die ik dus had, had deze uitwerking.
Even een filmpje erbij
Maar deze cake is niet haalbaar voor de Nederlandse markt.
Zit ten alle tijden te veel kruit in deze cake....61 shots.
Dan zou er 8 gram per tube in moeten zitten....en dat zit er helaas niet in, ik ga er vanuit dat er rond de 15 a 17 gram inzit per tube.
Deze cake bevat 1500gram kruit. Dus dan kom je nog wat hoger dan de 17 gram per schot. Zal helaas niet haalbaar zijn voor de Nederlandse markt ben ik bang.
Ik vind het wel goed dat er een discussie op gang komt of je een consumentenblok kunt maken als een profblok. De meeste profblokken zitten tussen 20 en 30gr kruit per tube ( 30mm blokken dan he), dus je zou zeggen dat het moet kunnen. Nu ben ik al een paar jaar op de consumententour en ik moet toch zeggen dat het in mijn beleving toch echt niet haalt bij het (goede) profspul. Ik vraag me af waar dat aan ligt. Zelf zat ik te denken dat het maximum aan flash wat in cons. vuurwerk mag zitten toch wel de beperkende factor is. Als ik hier onzin zit te verkopen hoor ik het graag.