Wat zijn de beste Single shot's van 2010

edje30

Registered User
Aangezien dat er al een gedeelte voor beste potten is dacht ik waarom niet de beste single shot.

Ik hoor graag jullie mening...

Op dit moment is voor mij de beste single shot Binkie van Marijn Vuurwerk.:wink:
Groeten Edje

bridge

Bronzen Member
broekhoff komt dit jaar met een zeer fraaie single shot, met mine een geen verkeerd boeket. Het heet megashots. filmpje staat hier op de site.

looneytunie

Registered User
Wat ik de afgelopen jaren altijd de leukste vond was de binkie.
Daarnaast zijn de giant air bomb en asian thunder ook leuk.
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe singleshot van bonfireworks

funkie x

Registered User
ik moet zeggen dat de flower power van zena het ook altijd goed doet bij mij.
lekker felle lichtkogel en groot boeket. prijs is slechts 3,50

edje30

Registered User
ik moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar de Rebel van Wolff ik weet nog geen prijs en heb hem ook nog niet gezien op film

sebastiaantje

Registered User
broekhoff komt dit jaar met een zeer fraaie single shot, met mine een geen verkeerd boeket. Het heet megashots. filmpje staat hier op de site.

Sjonge, ziet er echt goed uit!!!^

Zelf vindt ik de ghost king erg goed 3, traps fluit. Toen ik hem aanstak dacht ik: Woooow zeg.

edje30

Registered User
Ik heb hem vorig jaar ook gehad ik stond alleen te wachten op de knal maar die kwam niet hahaha maar ik deel je mening :)

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Mijn favoriete zal altijd de Giant Airbomb blijven, geweldig stukje vuurwerk. Alleen jammer dat m'n dealer m niet meer of veel te duur verkoopt. Maar de vervanger, Flashing Thunder, is ook wel een prachtige single shot. En eigenlijk zijn ze allemaal wel goed genoeg.

wjtv

Registered User
Haha, het eerste jaar dat hij er was, kocht ik hem. Schrok me het klaplazerus ;O
Dacht eerst dat hij uit elkaar klapte totdat ik boven me nog een hardere klap hoorde met dito boeket :D

sebastiaantje

Registered User
Hai,

B&W , nu wolff hadden het schockend pakket. Deze bestond uit 6 shocks en drie 'grote' shocks en de multishock. Deze waren goed. De zes gewone shocks (nou dat weet je wel ) hadden goede knal en crackling. De grote shocks hadden een mooie tail en goede uitwerking. Als deze er zijn zijn dat echte aanraders!!! Dit waren dus allen goede singleshots. Alleen weet ik de prijs hiervan niet meer. <<<<edit de prijs was 22,50 euro

Gr

Sebastiaan

Laatst bewerkt:
Bovenaan