Vanuit importeur naar winkel tussen de 10 en 30 euro![]()
Daar zit nogal verschil in.
En vanuit Winkel naar de consument? Want uiteindelijk bepaalt de winkel de prijs en wat hij wilt verdienen.
Waarom is iedereen toch zo geboeid door zg cakeboxen. Daar is op zich toch weinig vernieuwends aan. Zijn gewoon bombettes potjes, dus superstandaard. 4 losse potten kopen en je hebt er ook een.
Vernieuwend zijn juist goeie mines, singleshots. Of bombettes met vernieuwende effecten.
Inderdaad. Het zijn gewoon pakketten. Ik vind ze alleen interessant als de cakes in combinatie goed bij elkaar passen.
Waarom is iedereen toch zo geboeid door zg cakeboxen. Daar is op zich toch weinig vernieuwends aan. Zijn gewoon bombettes potjes, dus superstandaard. 4 losse potten kopen en je hebt er ook een.
Vernieuwend zijn juist goeie mines, singleshots. Of bombettes met vernieuwende effecten.
Zullen de kleine winkels dit ook doen?Verkoop van niet CE vuurwerk tegen dump prijzen. Zie HAOKAN / LEIDEN en zo gaan er nog wel een aantal winkels volgen.
OFTEWEL: Het wordt weer een mooi/gek jaar!
Zullen de kleine winkels dit ook doen?
Er zit een verschil tussen verwachten en hopen, maar wat ik op prijs zou stellen (en haalbaarder wordt met 25 gram):
- verdere uitbreiding in kleurkwaliteit/kleurgebruik
- meer kwalitatief goede colour-changing peonies
- betere dahlia's
- single shots met maximale vulling (50gr) die zich WEL onderscheiden (grootte, kwaliteit) van effecten uit Multi-tube cakes (met de helft aan kruit), dus ik kijk erg uit naar het verder borduren op o.a. de Fuego
- meer kwalitatief goede colour-changing peonies
Is er een bepaald topic waar alle nieuwe producten worden geplaatst in een overzicht?