Wat te doen? Hangt er net vanaf wat je interesses zijn.
Voor mij is Oud & Nieuw meestal druk. Vanwege de vele meldingen die er gepiept worden. (Brandweer enzo). Dus meestal ben ik de hele dag wel bezig met de meldingen in Excel te knallen en/of er na toe te gaan. Afgelopen jaar was t echter super rustig, 2 meldingen (een auto in de fik met vuurwerk erin tegen 12 uur was t boeiendste wat er was) voor mij en verder niks. Wel de hele middag de auto mogen gebruiken om meldingen te rijden, maar als er niks gebeurt heeft t geen zin. Daarmee weet ik mezelf meestal wel te vermaken tot 6 uur i.d. avond. Al doe ik dat al jaren, aangezien ik tegenwoordig alleen maar siervuurwerk koop en dus sowieso niks aan de dag heb.
Als t lukt zou ik zeggen: Ga slapen! Zo niet, heb je huisdieren? Ga naar het park toe (Heerlijk rustig, als in, je hoeft geen pijn te leiden terwijl jij je aan de wet houd en anderen niet).
TV kijken helpt ook meestal wel, vult de dag ook wel. En gamen, heel veel gamen. Genoeg nieuwe games dit jaar die echt uren plezier leveren.
Wat ook mooi is, als het weer mee zit, is om naar een locatie te gaan waar je de zonsondergang mooi kan fotograferen. Dan heb je in feite 2 dingen, als je zoals ik net buiten Gouda een mooie plek heb. Dan zie je de hele stad knallen. (Deed ik verleden jaar, even uurtje buiten staan om foto's te maken, heerlijk die rust, maar ook wat n mooi vuurwerk soms

.
En ja, je familie/vrienden gezelschap houden kan altijd ook nog