Wat missen we ano 2009 nog in Nederland ?

MichelAngelo

Registered User
Mag ik deze even een schop omhoog geven? Of is er ergens anders een nieuw draadje van? Ik kon 'm niet zo snel vinden....

Maar goed, we zijn dik drie jaar verder, naar 25 gram gegaan, assortimenten met dubbele lonten, wat daylight dingetjes. Zijn er met de regelgeving van nu toch dingen mogelijk die drie jaar geleden onhaalbaar leken? Wat missen we dan nu nog?

Z@P

Registered User
Mag ik deze even een schop omhoog geven? Of is er ergens anders een nieuw draadje van? Ik kon 'm niet zo snel vinden....

Maar goed, we zijn dik drie jaar verder, naar 25 gram gegaan, assortimenten met dubbele lonten, wat daylight dingetjes. Zijn er met de regelgeving van nu toch dingen mogelijk die drie jaar geleden onhaalbaar leken? Wat missen we dan nu nog?

Blijf mezelf herhalen.... Maar een nu kunnen we een goede poisenous spider cake maken met de 25 grams, dus dikke draaikolken die even blijven draaien en dan klappen, zie de weco variant hier op de site.

En mis nog steeds candles met comets / dikke staarten, het begin is er nu met mooie tails zoals de fuego en the moment. Candles met boeketten is geen succes tot nu toe.

Combi boxn met fanshape cakes, maar dan meer pro stijl dus kan me voorstellen dat je dan bijvoorbeeld cakes maakt met rijen van 10 shots single row achtig. 3 x 10 en dan 4 stuks in een doos.

Fanshape mine cake met dikke gouden muur, tubes a la vette marja

Laatst bewerkt:
Bovenaan