Een 500gr hummercake zal ook niet misstaan :nuts:
Voilà: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/ongelooflijk-krankzinnige-lijn/21598-humeurige-hummer.html
Een 500gr hummercake zal ook niet misstaan :nuts:
Dit is denk ik met het caliber van 30mm niet mogelijk. En aangezien er naar mij idee geen ballshells mogen worden gebruikt in Nederlands consumenten vuurwerk en je dit wel nodig hebt wil je het goed doen.
Met een 2'' single shot is een ring effect misschien haalbaar. :idea:
Inderdaad! Dit zo mogelijk moeten zijn. De effectbeschrijvingen van de single shots die Zena dit jaar brengt gaan helaas NIET die kant op. Maar wie weet wel iets leuks voor volgend jaar. Ik weet dat Vinnie ooit eens een blok aan het werk heeft gezien tijdens een show in Duitsland. Ik weet alleen niet of dit een 2 inch of een 3 inch blok was. Als het een 2 inch was dan zouden er mogelijkheden zijn tot echte leuke ringen.
Ik bedenk me nu ineens dat Wolff en Beko met hun Super Crircle en Rocket boom pijlen al een mooie ring hebben en volgens mij zijn die koppen op de pijlen niet eens 2 inch. Hmmmm 2010 nog gekker ?:nuts:
Met een 2'' single shot is een ring effect misschien haalbaar. :idea:
Inderdaad! Dit zo mogelijk moeten zijn. De effectbeschrijvingen van de single shots die Zena dit jaar brengt gaan helaas NIET die kant op. Maar wie weet wel iets leuks voor volgend jaar. Ik weet dat Vinnie ooit eens een blok aan het werk heeft gezien tijdens een show in Duitsland. Ik weet alleen niet of dit een 2 inch of een 3 inch blok was. Als het een 2 inch was dan zouden er mogelijkheden zijn tot echte leuke ringen.
Ik bedenk me nu ineens dat Wolff en Beko met hun Super Crircle en Rocket boom pijlen al een mooie ring hebben en volgens mij zijn die koppen op de pijlen niet eens 2 inch. Hmmmm 2010 nog gekker ?:nuts:
En toch is het jammer, dat er geen een importeur de moeite neemt, om innovatief met dit gouden ouwe product om te gaan. Altijd de standaard kleuren...
Variatie is zo snel gevonden. Ik noem een kaars met 1 kleur, of meerdere schoten dezelfde kleur (bijv. 4 groen, 4 rood, etc), een kaars met meer variatie aan kleur (zoals blauw, ok dure grondstof), kaarsen met een variatie aan tails (en dan bedoel ik niet de standaard goldcrackling tail). En zo kun je nog wel meer bedenken.
Ik vrees dat het komt door de "verdienfactor" van dit product, die vermoedelijk te laag is. Tis immers vaak een actie-product / lokkertje.
is er ook een single shot met een mine effect? (2 inch)