joszie
Zilveren Member
Klinkt goed Toon. Jij bent voor mij toch wel 'the godfather' van FPM. Niets ten nadele van de andere crewleden uiteraard.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In de database kon je ook lijsten maken. Ik gebruikte het om wenslijstejes te maken en definitieve lijsten. Eeuwig zonde dat al die info er niet meer is. Ook was het een soort museum voor producten die niet meer werden ingekocht.Even uit nieuwsgierigheid.
Wat maakt een database anders dan de topic starts? Wat verwacht je er van?
Misschien heb je hier wat aan?In de database kon je ook lijsten maken. Ik gebruikte het om wenslijstejes te maken en definitieve lijsten. Eeuwig zonde dat al die info er niet meer is. Ook was het een soort museum voor producten die niet meer werden ingekocht.
Na de hack is het niet meer teruggekomen. Snap ik wel het is echt mega veel werk zoiets bij houden.
Waren mooie tijden
Tof ik kan niet wachten. Heb je toevallig ook nog beelden van het fireworks symposium in Valencia 2003? En de oude fallas beelden van rond die tijd? Of nog wat echte fpm classic straatfilms.Nog en PSje..
Ik ga proberen wat tijd vrij te maken en wat oude bandjes opnieuw te bewerken. Er zijn zo ontzettend veel beelden die we nooitonline hebben gezet en dat is eeuwig zonde!
Helemaal begrijpelijk. Zoiets had ik me ook voorgesteld toen ik dit opschreef. Destijds snapte ik eerder niet hoe je het voor elkaar kreeg om zoveel voor dit forum te doen. Maar terugkomend op de vraag wat ik mis: dat genoemde dingen zijn wel de punten die voor mij hier belangrijk zijn/waren, zonder dat als kritiek te bedoelen.Even betreft mijzelf. Ik heb tot 2020 ontzettend veel tijd in de website gestoken.
Vaak niet minder dat 12 tot 16uur per dag. Dat klinkt als veel maar zoveel werk zit erin als je het goed wilt doen en als je alles goed wilt onderhouden. Dat is inclusief het netwerken bij de schietbedrijven en importeurs.
Yes, met oud en nieuw filmden we ontzettend veel en hadden we altijd gave beelden alleen op een gegeven moment ben je meer met het filmen bezig dan met het genieten van die ene dag of die ene speciale show. Ik zelf ben met oud en nieuw tegenwoordig de man die zijn kids in de gaten moet houden. Die hebben qua afsteken (buiten 00.00uur) het stokje wel overgenomen. Ondanks dat ik Oud en Nieuw nog steeds koester is het door een tekort aan tijd (eigen bedrijf) niet meer te doen om nog zoveel tijd aan vuurwerk te besteden. De Corona periode heeft er ook niet echt bij geholpen. Ik was het persoonlijk even helemaal kwijt. Ik heb in 2023 k denk wel 200 product filmpjes gekeken omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest kopen terwijl dat voor die periode echt ondenkbaar was.
Uiteraard gaan we straks tijdens Fallas de Valencia ook weer ons best doen om de beste films en mooiste foto's te maken..En zo op naar de volgende events.
Yep! Meer dan 350 bandjes aan vuurwerk ?Tof ik kan niet wachten. Heb je toevallig ook nog beelden van het fireworks symposium in Valencia 2003? En de oude fallas beelden van rond die tijd? Of nog wat echte fpm classic straatfilms.
Dit is het inderdaad wel een beetje. de compleetheid, met plaatjes en ook met archief etc. Voor mij was de database het hart van FPM. produkttopics zoals nu is totaal niet te vergelijken met de sfeer die de database uitstraalde. Overigens kon je via de database altijd naar een produkttopic. dan stond er :: klik hier voor het produkttopic. Ook had je een lijst met FPM aanraders. In mijn beleving was de site toen veel completer, professioneler.In de database kon je ook lijsten maken. Ik gebruikte het om wenslijstejes te maken en definitieve lijsten. Eeuwig zonde dat al die info er niet meer is. Ook was het een soort museum voor producten die niet meer werden ingekocht.
Na de hack is het niet meer teruggekomen. Snap ik wel het is echt mega veel werk zoiets bij houden.
Waren mooie tijden
Als we verzoekjes mogen doen.?Tof ik kan niet wachten. Heb je toevallig ook nog beelden van het fireworks symposium in Valencia 2003? En de oude fallas beelden van rond die tijd? Of nog wat echte fpm classic straatfilms.
Was dat 2004 met die hoogwerkers en dikke rijen single en volop groot kalibersAls we verzoekjes mogen doen.?
De Castillo van Vincente Caballer 2005? of was het 2004? Toen er ‘voor het eerst’ een leuk gemixt groepje ontstond en een rustig afgelegen Palau werd ontdekt als mooi stookplekje voor uitsluitend vuurwerk uit de winkeltjes aldaar.
Ja exacto! Dus 2004. Bedankt.??Was dat 2004 met die hoogwerkers en dikke rijen single en volop groot kalibers
Dit is het inderdaad wel een beetje. de compleetheid, met plaatjes en ook met archief etc. Voor mij was de database het hart van FPM. produkttopics zoals nu is totaal niet te vergelijken met de sfeer die de database uitstraalde. Overigens kon je via de database altijd naar een produkttopic. dan stond er :: klik hier voor het produkttopic. Ook had je een lijst met FPM aanraders. In mijn beleving was de site toen veel completer, professioneler.
De show waar jullie het over hebben "ZE GAAN DOOOOR" is geschoten tijdens het IFS in 2003.Als we verzoekjes mogen doen.?
De Castillo van Vincente Caballer 2005? of was het 2004? Toen er ‘voor het eerst’ een leuk gemixt groepje ontstond en een rustig afgelegen Palau werd ontdekt als mooi stookplekje voor uitsluitend vuurwerk uit de winkeltjes aldaar.
2004 was mijn Fallas ontmaagding en toen deed Vincente dat brute steppen op die hoogwerkers wat Z@p ook noemde.De show waar jullie het over hebben "ZE GAAN DOOOOR" is geschoten tijdens het IFS in 2003.
Tijdens 2003 / 2004 gingen we als eerste Freaks stoken op Palau. Ik denk dat het Fallas 2004 was.
Hier ben ik het geheel mee eens, maar ik ben daar zelf ook debet aan. In mijn "beginjaren" postte ik veel meer (en veel frequenter) dan nu.Ik mis hier vooral de bedrijvigheid. Waar het een paar jaar geleden vanaf september vaak lekker druk begon te worden met uiteraard december als uitschieter. Heerlijk was dat gewoon. (..)