Wat missen jullie nog ??

mdebruin1234

Registered User
weet je wat ik echt mis? dat zijn de oud&nieuw movies van vroeger de ouden doos wat is daar mee gebeurd en de fpm-crew maakt ook geen oud&nieuw movies:w :'(

Laatst bewerkt door een moderator:

masters

Registered User
zeker maken ze die filmpjes maar dat van die ouden zou ik ook niet weten, ik heb er wel een paar van die lunig champions en die triplle hart enzo maar ja...

P

poziloc

Guest
mdebruin1234 zei:
weet wat ik echt mis dat zijn de oud&nieuw movies van vroeger de ouden doos wat is daar mee gebeurd en de fpm-crew maakt ook geen oud&nieuw movies:w :'(

volgens mij heeft toon toch duidelijk uitgelegd wat de bedoeling cq planning is in het bericht boven jou

shooterbomb

Registered User
Wat ik mis?

Ja als Belg mis je wel meer in het leven... Ik wil maar zeggen dat onder de persoonlijke gegevens misschien iets zou moeten staan en duidelijk maakt of de persoon in kwestie in het bezit is van KVK of juist niet... Voor ons Belgen is het écht knokken om aan pro-vuurwerk van Alpeco te geraken... En zo zouden de Belgen onder ons misschien kunnen afspreken om samen met een Nederlander naar Alpeco ofzo te gaan...

Er is wel een gevaar dat er politie op het forum kan zitten en deze "tactiek" toepast maar dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat we het IP-adres van de computer(s) waarmee er afgesproken werd, moeten blokkeren en melden aan alle andere forums ofzo....

Shooterbomb

koen0s

Registered User
Ik persoonlijk zou het leuk vinden om is te kijken waar de leden hier het vuurwerk halen. Bijvoorbeeld doormiddel van hun favourite winkel aan te kunnen geven in hun profile. Het is echt een dingetje wat erbij komt, het is geen hoofdzaak om het van iemand te weten, maar ik zou het in ieder geval wel leuk vinden.

shooterbomb

Registered User
Ik weet niet of het hier al besproken is, maar een degelijke effecten-database zou ook goed zijn voor de site. Ik weet niet of hier animo voor is...

Tony

Administrator
Medewerker
Wat ik mis?

Ja als Belg mis je wel meer in het leven... Ik wil maar zeggen dat onder de persoonlijke gegevens misschien iets zou moeten staan en duidelijk maakt of de persoon in kwestie in het bezit is van KVK of juist niet... Voor ons Belgen is het écht knokken om aan pro-vuurwerk van Alpeco te geraken... En zo zouden de Belgen onder ons misschien kunnen afspreken om samen met een Nederlander naar Alpeco ofzo te gaan...

Er is wel een gevaar dat er politie op het forum kan zitten en deze "tactiek" toepast maar dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat we het IP-adres van de computer(s) waarmee er afgesproken werd, moeten blokkeren en melden aan alle andere forums ofzo....

Shooterbomb

Hier beginnen we niet. Heeft geen uitleg nodig denk ik.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik persoonlijk zou het leuk vinden om is te kijken waar de leden hier het vuurwerk halen. Bijvoorbeeld doormiddel van hun favourite winkel aan te kunnen geven in hun profile. Het is echt een dingetje wat erbij komt, het is geen hoofdzaak om het van iemand te weten, maar ik zou het in ieder geval wel leuk vinden.

Ook dit is iets wat niet bij ons hoort. Het kan ook niet zomaar toegepast worden.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik weet niet of het hier al besproken is, maar een degelijke effecten-database zou ook goed zijn voor de site. Ik weet niet of hier animo voor is...

Hier hebben we eens over nagedacht. Om zoiets in elkaar te zetten heb je veel tijd nodig en de nodige video opnamens want als je het doet moet je het goed doen. Van het eerste hebben we te weinig en van het 2de teveel.

koen0s

Registered User
Tony, ik heb zelf al een thread aangemaakt, namelijk deze: "aanraders 2006/2007 legaal vuurwerk". Echter komen hier weinig reactie's op. Ik persoonlijk zal het leuk vinden om in één thread alle aanraders van leden te kunnen zien, zodat je ook een overzicht krijgt, wat zijn nou echt goede potten. Natuurlijk is mooi voor de één anders dan voor de ander, maar het lijkt me wel leuk.

Ik heb ook al rondgekeken op het forum naar threads met de naam ervaring etc. Daar heb pas in een aantal merk topic iets van gezien, met name bij Diamond Collection en de Dynasty Collection.

Gr. koen

djara

Registered User
wat ik belangrijk vind is een update van de foto gallery over de producten van alpeco ! er worden ontzettend veel dingen getoond die niet eens meer verkocht worden.

Tony

Administrator
Medewerker
wat ik belangrijk vind is een update van de foto gallery over de producten van alpeco ! er worden ontzettend veel dingen getoond die niet eens meer verkocht worden.

Ik wil dit allemaal niet weg gooien. Dan kan je namelijk aan de gang blijven want bij Alpeco komt er deze week iets binnen wat over 2 weken niet meer te koop is.

appiehappie

Registered User
Is het niet het overwegen waard om een RSS-feed op FPM te creëren?
Met name over het bijhouden van de laatste produktinfo van Alpeco en andere bedrijven, dit met het oog op de snel veranderende collectie?
Misschien dat dit echt iets is voor de jongste internetgebruikers onder ons, maar je weet maar nooit.

boaz

Registered User
Hetgeen wat ik mis is een lijst met artikelnummers.
Ook dit jaar heb ik weer proffesioneel spul weten te bemachtigen waar op de doos enkel een artikelnummer(bijv.7180)staat.
Misschien is het mogelijk om een SKB-lijst samen te stellen aan de hand van geposte informatie.Op deze manier weet je dan aan de hand van een artikelnummer wat je koopt.Aangezien het hier vaak ook nog eens om prijzig vuurwerk gaat is dat wel makkelijk.Diegene die ze vaak leveren kunnen eer ook niet veel over vertellen,behalve dat het mooi is...............

Fezz

Registered User
een link naar een lijst van je huidige posten in topics, dus NEW POST wat jullie nu gebruiken + hetzelfde voor je eigen posts

Jordi

Registered User
een link naar een lijst van je huidige posten in topics, dus NEW POST wat jullie nu gebruiken + hetzelfde voor je eigen posts
Die functie is er als ik je goed begrijp indirect al.
Als je naar je eigen profiel gaat staat er o.a. "Find all posts by ×××××".

basshunter

Registered User
mischien is het leuk dat je polls in een nieuw topic kan doen
als je bijvoorrbeeld niet kan kiesen uit 2 pakketen dan maak je gewoon een poll(bigg)

Bovenaan