P
maar kijk nu bedenk je ook iets wat ook een manier is van opsporen misschien zijn hier op het forum 12 politiemannenroenie zei:Wat ik mis? Een apart (sub-)forum voor ontmoetingen. Niet alleen georganiseerde meetings (zoals het paintball), maar ook in het algemeen/op de man af. Ik zou bijvoorbeeld weleens willen weten welke mede Freaks er hier in de omgeving wonen.
Vuurwerk afsteken op oudejaarsavond is leuk voor mijzelf, maar de laatste tijd doe ik dat alleen. Vroeger had ik nog wel een maat die het ook leuk vond, maar zulke mensen worden ook ouder, en dan vervalt die interesse. Kortom, het aantal in vuurwerk geïnteresseerde mensen die je kent wordt steeds minder, als je daar niets aan doet. Eigenlijk is dat logisch, omdat mensen nu eenmaal ouder worden, en niet iedereen dan zijn interesse voor vuurwerk blijft houden. En dus zal ik denk ik niet de enige zijn met dit probleem. Vrienden/familie geven er niets of niet veel om, vinden het kinderachtig enzovoort (maar wel even komen kijken hé! de parasieten). Vooral vrienden gaan zich liever klem zuipen (ben zelf 23).
Het zou allemaal een stuk leuker zijn om oud & nieuw te gaan vieren met een ander/anderen uit de eigen omgeving die ook houden van vuurwerk. En natuurlijk zou een ontmoetings-forum ook leuk zijn voor de rest van het jaar. Je kunt er leuke contacten aan over houden.
deef0003 zei:maar kijk nu bedenk je ook iets wat ook een manier is van opsporen misschien zijn hier op het forum 12 politiemannen
er komt een ontmoetingsforum
politie gaat door in onderzoek en krijgen door dat iemand in die buurt belgies vuurwerk heeft maarja :w
roenie zei:Beetje paranoïde, maar je hebt wel gelijk. Echter, wie zegt dat elke forumbezoeker illegaal vw koopt? Ik ik ieder geval niet... ik weet niet hoevelen met mij. Over het percentage forumbezoekers dat illegaal vw inkoopt kunnen de oudgedienden van dit forum misschien een goede schatting maken. Ik ben hier een nieuwkomer dus ik heb geen idee of er genoeg mensen overblijven voor zo'n ontmoetingsforum.
fireworkfreak19 zei:ik wil een klok die precies laat zien waneer we kunnen beginnen met afsteken![]()
dus dat je hier op het forum zit en een grote klok ziet en als et tien uur is snel naar buiten rennen en hetzelfde om 12 uur![]()
een vriend van mij was 2 jaar geleden gepakt omdat die 10 min voor tijd afstak |de klootzakken
Cris zei:Misschien een ideetje om een appart topic te maken bijv. ''alles behalve vuurwerk'' oid. Dus gewoon een appart stuk waar je kan ouwehoeren over van alles en nogwat wat er in het dagelijks leven zoal gebeurt , bijv. andere hobby's ( Ik vis bijv. erg veel op karper , en zo zullen er nog wel meer zijn...)
![]()
Tony zei:We zijn een vuurwerk website en daarbij behoort ook dit forum. Voor andere dingen heb je andere forum.
blazuhhh zei:En een topic voor de beginnende freaks.
Met daarin iets van een "woordenboek" en korte filmpjes over de effecten die zoal voor komen.
zo kunnen mensen met niet veel kennis over de termenoligie toch refereren naar dit topic zodat degene toch een beetje uit kan leggen wat diegene heeft meegemaakt.
voorbeeld hiervan is de thread "Panda the escalator" in het topic "professioneel siervuurwerk" waarin aeroxman55 blijkbaar een schitterend blok(je) heeft gezien maar de effeten niet kan beschrijven.