Wat missen jullie nog ??

GHBWestland

Registered User
wat ik mis is een mogelijkheid tot donatie!!
ik denk dat er een groot aantal freaks bereid zijn een donatie (lees: 10 euro ofzoiets) te doen naar een apart bankrekening nummer voor het behouden van de site (het betalen van servers).

ook zouden de mensen die de site onderhouden (lees: moderators+admins) een keer uit eten kunne gaan van het gedoneerde geld of zoiets!!

tenslotte zou je van het gedoneerde geld een nieuwe DATAserver kunnen aanschaffen bij de provider voor het uploaden en downloaden van filmpjes, daarmee bedoel ik dus niet productfilmpjes en andere dingen die er nu staan maar vooral om zelfgemaakte films van de jaarwisseling of iets anders!!

zo krijg je een overzichtelijke indeling van filmpjes en hoeft niemand meer de problemen en beperkingen van yousendit en rapidshare tegen te komen!! waar je immers maar een bepaald aantal mb mag downloaden en dan moet wachten voordat je weer wat mag downloaden.

tis maar een idee maar het zou de film afdeling wel ten goede komen!!
deze "doneer" functie is geheel op vrijwillige basis en legt de mensen die niet doneren dus geen beperkingen op, de mensen die wel doneren zou je eventueel privileges kunnen geven.

wat vinden we hiervan?

:w

Tony

Administrator
Medewerker
GHBWestland zei:
tis maar een idee maar het zou de film afdeling wel ten goede komen!!
deze "doneer" functie is geheel op vrijwillige basis en legt de mensen die niet doneren dus geen beperkingen op, de mensen die wel doneren zou je eventueel privileges kunnen geven.

wat vinden we hiervan?

Het idee van doneren is altijd leuk het enige wat wij niet gaan doen is mensen die doneren privileges geven. Iedereen moet bij ons alles kunnen zien of je nou rijk,arm,jong of oud bent.

Als we ooit eens zoiets op poten zouden zetten dan is het inderdaad een vrijwillige donatie zonder dat iemand kan zeggen ik heb €10,- gedoneerd en nu wil ik dit of dat zien.

Maar persoonlijk denk ik niet dat dit er zal komen.

GHBWestland

Registered User
Tony zei:
Het idee van doneren is altijd leuk het enige wat wij niet gaan doen is mensen die doneren privileges geven. Iedereen moet bij ons alles kunnen zien of je nou rijk,arm,jong of oud bent.

Als we ooit eens zoiets op poten zouden zetten dan is het inderdaad een vrijwillige donatie zonder dat iemand kan zeggen ik heb €10,- gedoneerd en nu wil ik dit of dat zien.

Maar persoonlijk denk ik niet dat dit er zal komen.

het is het proberen waard toch ?? als het binne een maand niets opleverd kun je altijd nog zeggen dit is niks we stoppen ermee...! maar het zou een hoop kosten voor servers dekken!! en het gaat mij dan vooral om de server voor filmpjes van users op het forum!! stuk makkelijker te uploaden en downloaden als je daar een eigen server voor hebt :w

Tony

Administrator
Medewerker
GHBWestland zei:
het is het proberen waard toch ?? als het binne een maand niets opleverd kun je altijd nog zeggen dit is niks we stoppen ermee...! maar het zou een hoop kosten voor servers dekken!! en het gaat mij dan vooral om de server voor filmpjes van users op het forum!! stuk makkelijker te uploaden en downloaden als je daar een eigen server voor hebt :w

Een server voor jullie eigen filmpjes gaan we niet aan beginnen.
Dat heeft maar 1 reden : Mensen willen graag laten zien hoe stoer ze wel niet zijn en plaatsen dan filmpjes waarin ze een kliko opblazen of al die andere onzin. Wij willen dit absoluut niet op de website hebben en ik heb ook geen zin om elke minuut de website in de gaten te houden op dat soort dingen.

Dcrack

Registered User
Op scooterforum.net hebben ze ''premium accounts''.
Dat kost je 10 euro per jaar en daarvan worden dan dingen gedaan om het forum beter te maken, tevens krijgen de mensen die een ''premium account'' hebben 25 mb ruimte waar ze dus filmpjes en fotos op kunnen plaatsen.
Misschien dat zo'n systeem ook wat voor hier is..

sixkiller17

Registered User
je hebt nu met illegaal vuurwerk bij knalvuurwerk de onderwerpen: strijkers en verwante, knalvuurwerk met lont, ratelbanden. maar ik wat vinden jullie dat er het onderwerp pijlen komt?

het is nu best zoeken naar de illegale pijlen.

ff iets anders: bij gamevillage forum kun je bij je signature een plaatje neerzetten zou het mogelijk/leuk zijn om het hier ook te doen?

maar het zijn maar ideeën he

ill wait for your comments

Laatst bewerkt:

GHBWestland

Registered User
Tony zei:
Een server voor jullie eigen filmpjes gaan we niet aan beginnen.
Dat heeft maar 1 reden : Mensen willen graag laten zien hoe stoer ze wel niet zijn en plaatsen dan filmpjes waarin ze een kliko opblazen of al die andere onzin. Wij willen dit absoluut niet op de website hebben en ik heb ook geen zin om elke minuut de website in de gaten te houden op dat soort dingen.

dus mocht het kunnen zouden jullie het alsnog niet doen ?
en als je je eigen filmpjes nou upload naar een database waar de filmpjes eerst worden gecontroleerd en daarna publiek toegankelijk worden ?:)

sixkiller17

Registered User
voor filmpjes kan je gewoon een paar mensen die het willen laten doen maar ze als ze het gezegt hebbben moeten ze zich er ook aan houden om het te controleren.

Tony

Administrator
Medewerker
We gaan hier niet aan beginnen jongens.
Misschien heel Misschien ooit eens in de toekomst.

sixkiller17

Registered User
sixkiller17 zei:
je hebt nu met illegaal vuurwerk bij knalvuurwerk de onderwerpen: strijkers en verwante, knalvuurwerk met lont, ratelbanden. maar ik wat vinden jullie dat er het onderwerp pijlen komt?

het is nu best zoeken naar de illegale pijlen.

ff iets anders: bij gamevillage forum kun je bij je signature een plaatje neerzetten zou het mogelijk/leuk zijn om het hier ook te doen?

maar het zijn maar ideeën he

ill wait for your comments

tony en deze ideeën van mij dan?

Tony

Administrator
Medewerker
sixkiller17 zei:
tony en deze ideeën van mij dan?

Volgens jou is het best zoeken naar Vuurpijlen.
Kijk nou eens naar het Buitenlands vuurwekr forum.
Daar staat Porf Vuurwerk met daaronder de linkjes naar diverse andere onderdelen zoals Vuurpijlen.

Plaatjes als handtekening beginnen we niet aan omdat dit veel van de server vergt en ik wil dat de server hard werkt voor bijvoorbeeld vuurwerk filmpjes en niet 5000 plaatjes van handtekeningen.

Alexy

Registered User
Hetgeen wat ik mis is een leuke aanvulling voor de shop; FPM stickers:7! Gewoon easy, met het logo. Leuk voor onder de AVP sticker op m'n kliko:p!

Devestator_001

Registered User
ik mis alle oude ''home-video's'' Die vind ik persoonlijk veeeel leuker dan de shows die er nu op staan. Shows zijn tof hoor, daar niet van... maar die home-video's vind ik gewoon vetter door de sfeer die er omheen hangt... je kan, bij wijze van, de oud & nieuw sfeer van je scherm aflikken.... Doe die dingen dus maar terug online:)

Tony

Administrator
Medewerker
Devestator_001 zei:
ik mis alle oude ''home-video's'' Die vind ik persoonlijk veeeel leuker dan de shows die er nu op staan. Shows zijn tof hoor, daar niet van... maar die home-video's vind ik gewoon vetter door de sfeer die er omheen hangt... je kan, bij wijze van, de oud & nieuw sfeer van je scherm aflikken.... Doe die dingen dus maar terug online:)

Deze films komen pas weer online als de tijd er rijp voor is. En dat is het in September. Nu houden we ons bezig met de shows en alle andere vuurwerk informatie eromheen. Want vuurwerk bestaat gelukkig niet alleen uit Oud en Nieuw.

Bovenaan