Wat missen jullie nog ??

GMP82

Zilveren Member
Is er (binnen de crew) al eens gesproken over mijn opmerking van "Wed 18-05-2005, 11:29" over rekken/verbinden (zie eerste pagina van het topic)? Ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Volgens mij zijn er meer users die dit op prijs zouden stellen (kan het uiteraard mis hebben). :w

joenus

Registered User
ik mis helemaal niks op deze site ( het is allemaal helemaal te gek)

Laatst bewerkt door een moderator:

Ton

Registered User
het zou kunnen dat er mensen zijn die zwaar vuurwerk kopen bij een winkel of bedrijf, het zou goed zijn dat de prijzen en het stuk vuurwerk er bij te zetten en zeker niet vergeten bij welke firma of bedrijf of winkel.

GMP82

Zilveren Member
top! bedankt :* :w

(is het forumtechnisch mogelijk om reeds bestaande threads over deze onderwerpen hierheen te verplaatsen?)

Zaliotuur

Registered User
GiveMePow(d)er zei:
top! bedankt :* :w

(is het forumtechnisch mogelijk om reeds bestaande threads over deze onderwerpen hierheen te verplaatsen?)
Als het goed is wel! Lekker makkelijk, alle lont-threads enzo op 1 plek :D

Titan

FPM Hangouderen
Wat missen jullie nog ?? >> Een koffieautomaat, man man wat een drukte, begin van het jaar en met de zomer hoef je maar 1 pagina te bekijken met nieuwe berichten als je s'avonds thuis komt. Tegenwoordig zit je al gouw aan de 3 pagina's, dus koffie zou best makkelijk zijn voor het vele lezen op het forum :p

P

poziloc

Guest
niet te zuipen die senseo...heeft niks met koffie te maken...smaakt zo chemisch als de pest

UpUpGame

Registered User
Mischien een idee om weert wat met het nieuws te doen?

Zie al maanden andre hazes staan die met de vuurpijl de lucht in ging.

niet lullig bedoeld verder.
maar altijd leuk om nieuws te hebben dat niet in de lokale kranten staat.
(eventueel de bijhorende foto erbij.)

Tony

Administrator
Medewerker
UpUpGame zei:
Mischien een idee om weert wat met het nieuws te doen?

Zie al maanden andre hazes staan die met de vuurpijl de lucht in ging.

niet lullig bedoeld verder.
maar altijd leuk om nieuws te hebben dat niet in de lokale kranten staat.
(eventueel de bijhorende foto erbij.)

Dit gaat helemaal goed komen alleen niet nu.
Zoals jullie weten zijn we al een tijdje bezig met het verbeteren van de site en dat gebeurd allemaal achter de schermen. Doordat we daarmee bezig zijn heb ik eigenlijk geen zin meer om de oude index te updaten.

beast1975

Registered User
miss wel veel werk om dit te doen maar toch . wat ik mis zijn filmpjes van het proffesionele vuurwerk wat er op de site staat (als je via de site van alpeco hierheen wordt geleid ) staat wel bij wat het is en wat het kost maar miss ook handig om er een link van het filmpje bij te zetten
groetjes frans

Bovenaan