Wat missen jullie nog ??

Devestator_001

Registered User
I know... maar die foto's vond ik zo leuk om te bekijken. Wat ik trouwens (nog steeds) heel erg mis, zijn de pijlen die Alpeco verkoopt. Komen die er ook nog een keer bij te staan?

:w

Ik mis trouwens ook nog een boel prijzen bij de artikelen... Maar ik neem aan dat die er nog bij komen?

Laatst bewerkt:

Mattenfreak

Registered User
Devestator_001 zei:
Ik mis de oude foto´s die FMP had gemaakt van de winkel Alpeco. Dan bedoel ik dus die foto´s van de artikelen die uitgestald lagen in de schappen... Of zijn ze er nog wel en heb ik niet hard genoeg gezocht?

Ik mis meer de oude foto's van de producten die ze toen zelf hadden met O&N zoals de hindoe-rollen aan elkaar gekoppeld en al die andere matten.
Ik zou ze anders graag een keer in een bestandje hebben, waren mooie foto's waar ik uren naar heb zitten kijken! ;)

zink901

Registered User
Devestator_001 zei:
Ik mis trouwens ook nog een boel prijzen bij de artikelen... Maar ik neem aan dat die er nog bij komen?

.... Dat is al zovaak gevraagd, Alpeco moet daar zelf voor zorgen en daar hebben ze op het moment geen tijd voor!

biertje

Registered User
Misschien is het wel leuk om een subform te maken over de achtergrond van het vuurwerk. En dan bijvoorbeeld over de geschiedenis van het vuurwerk hoe het gemaakt wordt (en dan natuurlijk niet hoe je het zelf moet maken). Waarom bij verschillende feesten vuurwerk wordt afgestoken en over de verschillende effecten die er zijn. Dus gewoon echt de achtergrond informatie.

Devestator_001

Registered User
Ik mis trouwens ook nog de filmpjes van het Chinees nieuwjaar... Wanneer komen die nou eens online? Daar zit ik, en veel anderen denk ik, al tijden op te wachten...

Zaliotuur

Registered User
GiveMePow(d)er zei:
Ik had dit al eens geopperd in een post in het oude forum: Kan er een apart stukje (sub)forum komen over: vuurwerkrekken, afschietbases, beveiligingsmethoden voor (omvallen van) blokken, doorverbinden van vuurwerk, verkoop/gebruik van verschillende lonten, etc.
Hoe dat stuk forum moet gaan heten is wel lastig...

Als ik het goed onthouden heb zou Tony het destijds overleggen met de overige forummedewerkers, omdat je het een goed idee vond. Ik kon de oude post helaas zo snel niet vinden.

Er zijn al wat posts over dit soort onderwerpen, maar die staan her en der verspreid.

Als er een dergelijk subforum komt, is het misschien wel goed om de regel(s) over het 'zelf-maken' te vermelden, want dat hoort NIET in dat stuk forum thuis.

ik hoor het wel :w
Ik moet zeggen dat het me een erg goed idee lijkt en dat het voor mij in ieder geval erg handig zou zijn. Nu staan er inderdaad overal topics, over doorlonten, rekjes en "hoe schiet ik dit?" in alle subforums. Zo´n subforum over het schieten van vuurwerk, maken van rekken, doorlonten enz. kan dan alles bevatten en zou waarschijnlijk veel dubbele posts/vragen schelen. (NIET het maken van vuurwerk!) :)
(Ik weet dat er bij wetgeving en veiligheid al het een en ander staat dus misschien zou dat ook in dat subforum moeten verhuizen dan)

Pyro.nl

Registered User
Ik mis een deel waarop leden kunnen zien welke topics ze hebben gereageerd en dat kunnen volgen.

Dus als je antwoord in een topic zou kunnen aanklikken volgen en je zo een deel krijgt als je op de site komt waar je al je volg topics ziet, met laatste persoon die heeft gereageerd en hoelang geleden.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Pyro.nl zei:
Ik mis een deel waarop leden kunnen zien welke topics ze hebben gereageerd en dat kunnen volgen.

Dus als je antwoord in een topic zou kunnen aanklikken volgen en je zo een deel krijgt als je op de site komt waar je al je volg topics ziet, met laatste persoon die heeft gereageerd en hoelang geleden.

pffff volg je geloof ik niet helemaal, maar wat je dus bedoelt is dat je kan zien wanneer er op jouw antwoord of post wordt gereageerd?

dit bestaat toch al???? je krijgt toch mail als er op jouw post is gereageerd?.

als je dit niet krijgt kan je dit aanzetten bij USER CP!

Laatst bewerkt:

Pyro.nl

Registered User
Nu krijg ik idd een mail.

Maar ik zit op een ander forum en daar krijg ik als ik de site open en ingelogt ben alle topics die ik heb aangevinkt te volgen in beeld met daarachter waneer er is gereageerd.

Mischien onzin omdat we al een mailtje krijgen, maar ik vind het op die andere erg handig.

nitraat4life

Registered User
Ik krijg ook altijd een mailtje hoor als er op een topic is gereageerd... (elke dag zon 100 mails whaha)

Dus ik weet niet of je dit bedoeldt?

Tony

Administrator
Medewerker
Pyro.nl zei:
Nu krijg ik idd een mail.

Maar ik zit op een ander forum en daar krijg ik als ik de site open en ingelogt ben alle topics die ik heb aangevinkt te volgen in beeld met daarachter waneer er is gereageerd.

Mischien onzin omdat we al een mailtje krijgen, maar ik vind het op die andere erg handig.

IN userCP kan je dat aanzetten het heet subscritions

Bovenaan