Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nlvuurwerk

Registered User
Mijn eerste gedachte is eigenlijk altijd hetzelfde, elk jaar weer.
K*T ik ben weer veelste vroeg wakker.
Mijn 2de gedachte is letterlijk hetzelfde als van degene boven mij, waarna ik uit bed kom 3x het huis op en neer stuiter en ga ontbijten.

Vuurwerkgek19

Registered User
Ik krijg altijd kippenvel als ik 31ste wakker word geef me heerlijke gevoel dat de grote dag is gekomen :smiling:
Meestal ken ik maandags nooit me bed uit komen maar weet 1 ding zekers op 31 december lukt het me wel :p

jordiij

Registered User
ik word wakker rond 8:00 uur met het idee over een halfuur naar me werk en dan nog 4 uurtjes werken en dan lekker stoken.
daarna denk ik meestal shit warom wou ik in een vuurwerk winkel werken nu mis ik 2 uur van de dag derdagen heb darom gelukkig wel die afspraak gemaakt dat als de laatste levering is geweest om elf uur dat ik dan om 12:00 uur weg mag.

adgertic

Registered User
Ik denk eigenlijk (zoals iedere dag tegenwoordig) gewoon: "hop, roken, ontbijten, kleine meid wakker maken (ja, mijn dochter slaapt uit :hehe!:) en dan maar eens met de hond een rondje.

En dan... als het bijna 10 uur is... Dan stappen we met zn drietjes (mn vriendin en dochter erbij) naar buiten leg ik de eerste mat neer om de straat eens lekker wakker te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan