Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koetje

Registered User
ik spring als een gek uit mijn bed en begin alles wat knalt vanaf mijn balkon de straat op te pleuren, ookal is het nog geen 10.00 uur, daar kom ik dan meestal pas na een dikke 10 minuten pyama-stoken achter, dan kleed ik me aan en pis ik tot ik een ons weeg, dan maar es wat eten en me 10-uur project afsteken, terwijl het al 10 uur is geweest (badass), dan eet ik meer, en ga ik richting vrienden om tot een uur of 22.00 savonds non-stop (op het bijvullen van mijn tas na) te stoken

En dan naar bed om 22:00?

masterq

Registered User
lekker rustig opstaan want je weet dat het een lange dag word , rond een uurtje of 11 maar eens wat thunder cakejes afsteken

spanischcracker

Registered User
Mijn eerste gedachte is tot nu toe altijd geweest: Wwwwwwwwat is het nog zo vroeg.......?

Daarna alles op zijn dooie gemakje doen,eten douchen en meestal nog een paar boodschapjes halen. En daarna is het een groot gekkenhuis!

roelz

Registered User
Nu al wakker?
Waar is m'n favo aansteker..
Thee of koffie?
PC aanzetten, eerst buienradar.
Toch maar thee, eerst die aansteker vinden
Edgar sms-en, stel dat ie zich verslaapt.
toch koffie, waar is die f*kkin aansteker.
Nog donker.. Hoor ik nou een knalletje buiten?
Toch thee, van koffie krijg je gierende zenuwen.
Wat doen we als de auto niet start?
Eerst douchen of ontbijten?
Heb ik wel trek in ontbijt?
En nog die aansteker niet gevonden.
k*t pc, start nou eens één dag per jaar wél snel op.
Ik weet het; eerst douchen, dan ontbijten.
Welke aansteker zocht ik eigenlijk?
f*k; heb ik koffie én thee gezet.
Edgar sms: je bent toch wel wakker?

Zoiets dus.. ongeveer. :embarrased:

erik37

Registered User
als ik smorgens wakker ben pak ik eerst ff koffie en dan leg ik de spullen voor carbid schieten alvast klaar en ondertussen ff in de straat wat knallen met harde knallers en als de tijd is om lekker te knallen met mijn carbid kanon dan ga ik met mn broertje en zijn maatje naar de weiland in de buurt en dan met 2 kannonen knallen en savonds siercakes en nog wat groot spul

musiman

Registered User
Mijn eerste gedachte zal zijn: taart bakken. Deze is voor mijn dochter die de volgende dag(!) haar verjaardag mag vieren. :)

tjbb

Banned
ogen open doen
en drekt paar beste klapers uit het raam gooien.
dan word de over buurman wakker en die doet meestal het zelfde.
of net anders om dat hij mij wakker knalt.
dan ff bakkie koffie,douchen,aan kleden
dan wat klapers bij me kaar paken en ff rondje door de wijk

nero

Registered User
Dit jaar zal het "klote wekker" zijn, aangezien ik moet werken.
Heb al wel geregeld dat om 10:00 mijn project tijdens de pauze de lucht ingaat :)
Gelukkig is het een jaarafsluiting dus maar half daggie :)
Daarna denk ik niks maar leid mijn gevoel me die dag/avond door :D

potige_smurf

Registered User
Eerste gedachte is eindelijk,het is zover:).
Dan het gebruikelijke ochtend ritueel om daarna naar 2 winkels heen te rijden om wat op te halen.Bij thuiskomst doorlont projectjes te maken.Als die af zijn een paar oliebollen naar binnen werken om vervolgens de straat te laten weten dat het 31 december is,door een 100.000 rol af te steken.Voor de rest van de dag niet veel geknal,maar zodra het donker wordt gaan de eerste potten de lucht in,af en toe naar binnen om vervolgens rond 19 en 21 en 23 uur weer project de lucht in te knallen.
En dan om 0.00 uur naar buiten,iedereen handje schudden,even wachten en na 15-20 minuten de grande finale project.

trimbaard

Registered User
Grapjas! :hehe!:

Na het opstaan zijn hier vaak al goeie klappen hoorbaar, dan begint het meteen goed te kriebelen en word het eerste blokje de lucht in geschoten. Na dat blokje gaat het dan ook helemaal los! Heerlijk opstaan dus...

Het mooiste vuurwerk gaat toch echt om 0000 1 jan 2013 de lucht in !!

Met die gedachte word ik wakker. Was het maar 0000 uur.

Natuurlijk wel de hele ochtend en middag carbid schieten!

:tounge:

Laatst bewerkt:

Fearwind

Registered User
Het mooiste vuurwerk gaat toch echt om 0000 1 jan 2013 de lucht in !!...

:tounge:

Ik heb dus ook geen tijdsbesef de 31e :huh: Stond er inderdaad niet bij stil dat we allemaal uitleven naar 0:00 van de eerste van het jaar! :lub:

De 31e word ik ook altijd wakker met een nerveus gevoel, naarmate het later word wordt dat ook alleen maar erger... De dagen erna werkt dit pas een beetje uit... nog meer mensen last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan