Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dready007

Registered User
ik werd wakker met een knal hier in de buurt en toen dacht ik woaaah de dag der dagen is weer aangebroken maar verdoemme het is nog geen 10 uur

Laatst bewerkt:

feabal

Registered User
Afgelopen oud en nieuw flink gepilst van de 30ste naar de 31ste en toen ik 07:20 wakkr werd aaaaaah hoofdpijn maja na een pizzaop de vroege morgen was die hoofdpijn snel over :D

olaf46

Registered User
Mijn zoon wakker maken, eten en knallen maar.Dan georganiseerd het vuurwerk verdelen voor de dag.s'avonds het grote werk.

Vuurwerk023

Registered User
Dit jaar werd ik wakker door een behoorlijk harde knal dacht dat het 10 uur was maar nee hoor pas 6:00uur..... Wonderbaarlijk toch weer in slaap gevallen en uiteindelijk 8uur me nest uitgegaan. Daarna ontbijten,douchen,nog een paar keer naar al dat vuurwerk kijken en ruiken, dan is het ondertussen al wel half 10 me tas ingepakt samen met broertje alvast een paar grondbloemetjes afsteken in de tuin zodat niemand er last van heeft, en daarna de straat op en een topdag gehad.

Laatst bewerkt:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Weet nu niet of ik al gereageerd heb, maar goed. Mijn eerste gedachte, heel gemakkelijk: Ik wil doorslapen. xD

MrXtremeFireworks

Registered User
Weet nu niet of ik al gereageerd heb, maar goed. Mijn eerste gedachte, heel gemakkelijk: Ik wil doorslapen. xD

Jaa, je hebt al gereageerd. Enne....... NEPFREAK!!!!! :D

Het eerste wat ik doe als ik wakker word: Snel aankleden, van de trap vallen omdat ik te snel wil zijn, eten en dan beseffen dat het nog maar 8 uur is....

mauricio84

Registered User
UITSLAPEN!
Op me slippers en me slaperige kop naar buiten en de black one in het trappen huis neerleggen en aansteken!
Goeimorgen buurtjes!

Roykuh25*

Registered User
Opstaan rond de klok van 06:00 want dan word ik al wakker van de zenuwen in mijn buik! , Hoef niet naar onder , want ik lig al onder op de bank , des te eerder kan ik die dag me vuurwerk zien! Dan ga ik zitten op de WC van de zenuwen ... Daarmee klaar een bakkie koffie zetten en een flink kruit ontbijt maken , Dan nog ff tv kijken rond de klok van 08:30 .. en dan iedere minuut kijken of het al 10:00 is .. en dan als het 9:50 is , langzaam alles naar buiten brengen , de rol uitrollen en dan wachten op me digitale klokje tot het 10:00 is en aansteken maar! :D

chaim59boy

Registered User
ik spring als een gek uit mijn bed en begin alles wat knalt vanaf mijn balkon de straat op te pleuren, ookal is het nog geen 10.00 uur, daar kom ik dan meestal pas na een dikke 10 minuten pyama-stoken achter, dan kleed ik me aan en pis ik tot ik een ons weeg, dan maar es wat eten en me 10-uur project afsteken, terwijl het al 10 uur is geweest (badass), dan eet ik meer, en ga ik richting vrienden om tot een uur of 22.00 savonds non-stop (op het bijvullen van mijn tas na) te stoken

Laatst bewerkt:

trimbaard

Registered User
Carbid schieten , lekker de buurt wakker maken met melkbussen en een carbidkanon.

Is wat anders dan die saluutcakejes. De broekspijpen moeten immers wapperen bij elke knal.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan