horsebrand
Registered User
Dat is wel het beste ja, eerst wat stoken en de rook goed insnuiven en vervolgens een paar oliebollen wegwerken !
Cdtje van Bob Marley opzetten.. Geeft mij om een of andere reden een echt oud en nieuw gevoel..
Cdtje van Bob Marley opzetten.. Geeft mij om een of andere reden een echt oud en nieuw gevoel..
Nee, één van de weinige tradities die ik in ere hou: 's-middags oliebollenbakken, een deel (lees de helft) word direct door iedereen die even langs komt gegeten en de rest is voor 's-avonds.... Én de top2000 aan......
Achterdeur open om de oliebollenlucht kwijt te raken (volgens mijn vrouw) maar voor mij om de kruitluchten binnen te krijgen!!!!
als ik wakker word dan stroomt de adrenaline in 1x door heel m'n lijf en stuiter ik naar beneden om nog vlug een boterham in m'n mikkie te proppen en daarna m'n spullen te pakken, klaar te zetten en dan kom ik er pas achter dat het pas 8.30 is ipv 9.55u dus ga ik nog een tijd tv kijken terwijl ik stront ongeduldig zit te wachten totdat het eindelijk tijd is en dan ga ik los. en als het dan afgelopen is dan kijk ik met een goed gevoel terug over oud en nieuw 2010/2011 hoop ik
Een soort van stilte en rust voor de storm ?
Whahaha xD Eten is die ochtend voor vele een grote hindernis. Ik krijg meestal pas honger nadat ik wat heb afgeschoten buiten.