Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davis

Registered User
Zoiets doe ik ook wel eens, qua stilte voor de storm heeft Deep purple leuke nummers, en Dire Straits ook wel. Misschien een idee voor dit jaar xD

marlboro20

Registered User
Cdtje van Bob Marley opzetten.. Geeft mij om een of andere reden een echt oud en nieuw gevoel..

Steek jij je vuurwerk aan met een Joint??? Kan een tip zijn op het forum: "veilig vuurwerk afsteken"!!!! :)

nee ik ga door in de trend van de Top 2000!!!! En eind van de middag keihard top 2000 aan en oliebollen en appelbeignets bakken!!! Én natuurlijk onder begeleiding van het vuurwerk dat de buurjongens afsteken... 2011 here we come!!!!!!

Richardus

Registered User
Ga je dan pas oliebollen bakken joh? Zolang kan ik niet wachten...doe het 29e al denk ik dit jaar...

Ik denk dat 31e dit jaar begint met de gedachte: "meer meer meer, wat wil ik nog, waar moet ik nog gauw ff heen, heb ik alles klaar staan, wanneer ga ik naar de plek van viering toe, wat moet ik mee, wat voor weer wordt het vanavond 00u" enz. etc....volslagen hectische, opgelaten, manische chaos in m'n hoofd hahaha. En dan een grote zucht van verlichting als om 10u. het eerste vuurwerk de straat door gilt en knalt :)

marlboro20

Registered User
Nee, één van de weinige tradities die ik in ere hou: 's-middags oliebollenbakken, een deel (lees de helft) word direct door iedereen die even langs komt gegeten en de rest is voor 's-avonds.... Én de top2000 aan......

Achterdeur open om de oliebollenlucht kwijt te raken (volgens mijn vrouw) maar voor mij om de kruitluchten binnen te krijgen!!!!

Davis

Registered User
Nee, één van de weinige tradities die ik in ere hou: 's-middags oliebollenbakken, een deel (lees de helft) word direct door iedereen die even langs komt gegeten en de rest is voor 's-avonds.... Én de top2000 aan......

Achterdeur open om de oliebollenlucht kwijt te raken (volgens mijn vrouw) maar voor mij om de kruitluchten binnen te krijgen!!!!

Heerlijk! Vraag me af hoe oud en nieuw zou zijn zonder die heerlijke geur van kruit.

MarxZ

Registered User
als ik wakker word dan stroomt de adrenaline in 1x door heel m'n lijf en stuiter ik naar beneden om nog vlug een boterham in m'n mikkie te proppen en daarna m'n spullen te pakken, klaar te zetten en dan kom ik er pas achter dat het pas 8.30 is ipv 9.55u dus ga ik nog een tijd tv kijken terwijl ik stront ongeduldig zit te wachten totdat het eindelijk tijd is en dan ga ik los. en als het dan afgelopen is dan kijk ik met een goed gevoel terug over oud en nieuw 2010/2011 hoop ik

Haha ik herken mij hier helemaal in :p

PyroGuy

Registered User
Eindelijk kunnen we lekker los!
Snel ff aan kleden, een paar oliebolletjes naar binnen werken, even wat leuke dingetjes uitzoeken en als een gek naar buiten rennen om die leuke dingetjes af te steken :)

Galaxis

Registered User
Man man man , hou er over op , ben nu al zenuwachtig ! , vanaf 29 dec slaap ik niet fatsoenlijk meer , heb ik alles ? wil ik nog meer ? doorlontprojecten klaar ? camera klaar ? vuurwerk uitgezocht voor overdag ? savonds ? 12uur..... etc etc etc

wo2man

Registered User
Nou, voor mij begint het zoals vele anderen.
Ik kan vrij moeilijk slapen die dag en zeker omdat ik al met slaap pillen slaap.
En dan kom ik zo rond 7-8 me bedje uit, en ga ik even fijn douche en proberen wat te eten.
Maar dit lukt meestal niet echt.
Na nog wat Youtube films te kijken, ga ik mijn eigen collectie even plunderen.
En kijken wat ik wanneer aan wil doen.
Vervolgens ga ik dit jaar naar een goeden vriend.
Dit jammer genoeg pas om 11 uur, maar goed dan begin ik gewoon zelf om 10 toch?
Dan komt waarschijnelijk de moeder klagen dat we naar binnen moeten om wat te eten.
Vervolgens steken we dan een Herlat Nitraat pot aan, zo dat we dit niet kunnen horen.
Dan word het toch rond een uur of 6 eten, dit snel naar binnen werken en dan flink baale dat je al het vuurwerk mist wat nu buiten is terwijl je aan het eten bent.
Snel na het eten weer naar buiten, en dan alles bij elkaar vloeken dat je aansteeklonten op zijn en je aansteker kapot...
Vervolgens ga ik dan naar de buurvrouw om te vragen of ze een vuurtje heeft.
Daarna komt de moeder nog even klagen dat we naar binnen moeten leuk film kijken.
Maar na uitleg dat je dat ook kan doen na 31ste gaan je dan weer verder.
Dan is het donker, en denk je toch mmmm zo sier pot is toch zeker niet verkeerd.
En steek je deze ook maar eentje aan.
Moeders komt weer naar buiten dat die bedoelt zijn voor 12 uur!
Gelukkig heb je dan nog die nitraat pot over;)
Richting 10 uur, half 11 ga ik dan toch maar naar binnen, of we moeten teveel los spul nog hebben.
Fijn vol eten met oliebollen en alles wat er maar is.
Dan om 10-5 voor 12 Nederland 1 op of iets anders en aftellen!
Vervolgens is het 12 uur en wil je al snel naar buiten maar moet je nog even netjes iedereen een hand geven.
Vervolgens sta je buiten en staat je moeder naar al het vuurwerk te kijken behalve dat van jou zelf.
Maar aangezien die meestal na zo 15min naar binnen gaat gaan wij naar buurtjes om daar even een bezoekje te doen.
Vervolgens gaan we dan nog even iets drinken beetje praten en dan naar bed nog met vol spanning hoe de dag was!
Daarna sta je op en kijk je uit je raam.
En zie je dat heel de straat vol met rommel ligt en je completen tuin onder.
Daarna doe je hem raam weer dicht en ga je meer slapen!

shorty2801

Registered User
Ik heb dit jaar een feest op de 30ste tot 1 uur (dus de 31ste) dan kijk ik even hoelaat ik wakker word en dan spullen inpakken ff klein ontbijtje rondje lopen en om 10 uur gelijk beginnen met knallen bij een maat voor de deur is die ook gelijk wakker :D

Robbie1976

Registered User
*************** ik moet weer werken:mad:

moeten we weer heel de dag wachten.
maar daarna breekt de pleuris uit:tounge:

prettige jaarwisseling iedereen
en hou het veilig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan