Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolff_freak7

Registered User
Ik wordt niet wakker op de 31e omdat ik dan de hele nacht niet geslapen heb..
er gaat dan zoveel door me kop dat ik niet kan slapen daarom ben ik de eerste paar dagen van januari ook zo tam als een parkiet.

Laatst bewerkt:

SniperX

Registered User
Ah, 31 December. Vorig jaar ging m'n wekker om 8.15 en ik werd na niet zo veel slaap wakker met de gedachte: YES!! D-DAY! STRAKS HEERLIJK STOKEN! En toen keek ik uit 't raam en zag ik dat het sneeuwde en er sneeuw lag. "Ai..."
Anyway, zal dit jaar weinig anders zijn denk ik

Nog 50 daagjes

Ghasper

Registered User
Mijn eerste gedachte zal zijn "babykamer klaar?" En dan nog even een sociaal ontbijtje met het vrouwtje, de poes voorbereiden op een dag herrie (en geloof het of niet, je kan huisdieren vrede laten hebben met vuurwerk, als je ze maar van kleins af aan er mee van laat genieten :)). Nog even de gedachte "laatste oud en nieuw zonder kinderen". Voorbereiden op een keer of 10 van de buren aanhoren of ik wel let op hun eigendommen met al dat vuurwerk "Maar natuurlijk, maak je geen zorgen". En dan gaan we een heel oerwoud aan geesten verjagen....... Heerlijk, ik droom nu al............

NGB

Registered User
Als ik wakker wordt op 31 December denk ik meestal: "Sjit! Heb ik alweer zo weinig geslapen", dan komen de gedachtes op van Vuurwerk en alles eromheen en dan vind je toch weer de energy om er vol tegen aan te gaan, want ja missen wil je dit absoluut niet!

Laatst bewerkt:

Davis

Registered User
Ik slaap ook erg weinig de night before, maar als ik eenmaal wakker ben ben ik ook goed wakker. Werk fulltime, dus dit jaar helaas ook op 31 December. Van 8:00 tot 12:00, en als ik de voordeur van het gebouw uit loop gaan de lonten gelijk aan!

ganjaman89

Registered User
Mijn ouders ophalen van Schiphol, vliegtuig landt om 7.00 uur 's ochtends dat betekent dat ik om 5 uur op moet staan (woont vlakbij Nijmegen) dus ik zal waarschijnlijk wel denken van: Tering lag ik nog maar in mijn nest!!!! Ik weet nu al, voordat ik mijn eerste vuurwerk aangestoken heb zal het al gauw een uur of 5 's middags zijn.....

jaco

Registered User
dit jaar waarschijnlijk werken in de vw winkel.
dus geen 10 uur projectje....

halen we in de loop van de middag-avond wel in.

michel0911

Registered User
Tja, zodra ik mijn ogen open doe, ben ik direct wakker en kijk ik gelijk door de lamellen naar buiten toe wat het weer is....
Daarna stroomt er een gigantische hoeveelheid adrenaline door m'n body heen en is het voorbereiden geblazen voor 10:00.

Mijn 2 koters zijn dan ook al wakker en die staan te trappelen om het vuurwerk erdoorheen te gaan jagen.

painkiller

Registered User
Inderdaad denken dat ik weer zo weinig slaap heb gehad. De nacht van 30-31e word meestal gevuld met het na denken over de afsteekvolgorde en de voor pret. De gedachte vante weinig slaap word meteen omgezet in euforie dat het de 31e is en er gestookt mag worden!

Davis

Registered User
Ik steek de dag ervoor altijd als een soort van ritueel een stuk vuurwerk af. Vroeger was dat meestal een klein fonteintje zoals een happyness, of een romeinse kaars. Tegenwoordig zit ik iets ruimer betreft mijn inkomsten, heb ik meer vuurwerk, en gaat de avond vantevoren (30 december) vaak al een potje de lucht in. Vorig jaar was dat een simpele knock out, maar ik kon het toch niet laten om ook alvast een klein potje de lucht in te blazen. Leuk dat een bejaard stelletje langs liep, en vol verwondering stond te kijken naar de prachtige boeketten hoog in de lucht. Na ze een fijne avond gewenst te hebben, ben ik naar binnen gegaan, en heb ik me de hele avond de pleuris zitten te vervelen. Nog een filmpje gekeken in bed, en toen toch maar poging gedaan in slaap te komen. Het ging moeizaam, maar uiteindelijk sliep ik dan toch, om vervolgens zo'n 6 uur later rond 8 uur weer wakker te worden.

Ik was gelijk wakker, en zoals bijna elk jaar ook misselijk van de spanning. Ik drink dan vaak een glas grapefruitsap voor de zuren, en een boterhammetje met pindakaas. Ik had helemaal geen honger, maar het hielp uiteindelijk wel. Na een tijdje op de wc te hebben gezeten was de misselijkheid een beetje weggetrokken, en ben ik langzaam de tassen bij een gaan rapen. De Radio 2 Top 2000 stond op de achtergrond kei hard aan! En onder luid gebeuk van het nummer Smokin' van Boston, ben ik een klein setje vuurwerk bij elkaar gaan zoeken om vervolgens rond 10 uur af te gaan steken.

Heerlijk om dit te vertellen! Kan haast niet meer wachten!!

NOG 46 DAGEN 8 UUR EN 12 MINUTEN!

vegetto

Registered User
Waarom die kleine zo vroeg wakker is en of er wel genoeg bier, fris en eten voor vanavond in huis is

Laatst bewerkt:

Fabbahead

Registered User
Haha herkenbaar!

Ik red het niet om later wakker te worden dan half 9 ofzo. Word wakker, trillerig van de zenuwen die door me heen gieren.
Moet ontbijten maar totaal geen trek, verplicht wat naar binnen stouwen anders val ik tijdens het afsteken nog neer..
Ruim voor 10 hoor ik al de eerste knallen, de eerste matjes en pijlen. Ik wil ooooook, maar nee netjes wachten tot het 10u is!

om 10 u de eerste vette knallers maken en dan is het wachten op de buurman die elk jaar weer vraagt of ik niet wat later kan beginnen omdat zn hondje gek word. Antw: NEE dit is mijn dag :)

Snutareen

Registered User
Ik word om 6 uur wakker met de gedachte: STOKEN!!!
Als ik dat niet doe val ik bijna flauw van de zenuwen. Het wachten tot 10:00 is een ramp, maar dan.......

horsebrand

Registered User
Afgelopen jaar was het eerste aan wat ik dacht een kop koffie en wat boterhammen. Vijf minuten later kwam alles er weer uit, godsamme ik was zo zenuwachtig dat ik er van moest overgeven. Had die nacht trouwens ook geen oog dichtgedaan....

Davis

Registered User
Whahaha xD Eten is die ochtend voor vele een grote hindernis. Ik krijg meestal pas honger nadat ik wat heb afgeschoten buiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan