Ja, in een doosje zaten er 100, heb er uiteindelijk wel winst op gemaakt, rotjes waren in de aanbieding voor 0,10 cent per doosOvergebleven????????:tounge:
De volgende dag afsteken en anders gewoon in huis bewaren. Volgens mij mag je ook gewoon vuurwerk het hele jaar bewaren, als het maar niet voor handen is.
Maar ze gaven je 5 euro voor 8,5 dozen rotjes? Dan had ik je ouders in de speciale containers gestopt![]()
rotjes waren in de aanbieding voor 0,10 cent per doos![]()
pffff gingen die überhaupt nog af?
Ja, in een doosje zaten er 100, heb er uiteindelijk wel winst op gemaakt, rotjes waren in de aanbieding voor 0,10 cent per doos![]()
Dat wou ik dus ook, maar mijn ouders gaven 5 euro en hebben alles naar speciale containers van de gemeente gebracht XD
Ik leg die 5 euro wel gewoon weer bij het budget van dit jaarDat is jammer van het vuurwerk... Als je het gewoon goed opbergt is er niks aan de hand!
Gewoon bewaren, überhaupt nooit zoveel kopen. Hoeveel moet je gekocht hebben als je nog meer dan 8 dozen over hebtof in het vreugdevuur gooien
Als dit topic verkeerd staat, verplaats hem maar
Ik had afgelopen jaar nog 8,5 dozen rotjes over, ik mocht dit van mijn ouders niet bewaren. Ze waren bang dat het door warmte (zomer) af zou gaan. Hoe doen jullie dit?