Wanneer boeken voor Fallas 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Registered User
marlies zei:
Thanks voor jullie info:)
want er komen ook nog lokal taxes bij zag ik ...das zeker toeristenbelasting of zo,das niet zoveel toch?
Toeristenbelasting is 7%, dus dat is te overzien.

biertje

Registered User
ik zit inderdaad in dat hotel. het is niet al te duur en de metro is voor de deur dus moet allemaal te doen zijn lijkt mij. ik weet ook dat ibis gewoon een standaart hotel is maar meer heb je niet nodig lijkt mij. het is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zit dus merk het dan allemaal wel.

Tony

Administrator
Medewerker
biertje zei:
ik zit inderdaad in dat hotel. het is niet al te duur en de metro is voor de deur dus moet allemaal te doen zijn lijkt mij. ik weet ook dat ibis gewoon een standaart hotel is maar meer heb je niet nodig lijkt mij. het is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zit dus merk het dan allemaal wel.

Wij zijn er met 20 personen en zitten in het hotel ernaast. Ik weet ook dat Stef en The Masterblaster voor het Ibis hebben gekozen.

Mantronix

Registered User
sont zei:
Tijdens de laatste 3 drukke dagen rijden de metros 24 uur per dag......dus je komt altijd thuis,.....;)

LET OP!! Na de crema op 19 maart bij Nou Campanar probeerden wij om 01.00 uur de metro te nemen, maar wij stonden toen voor dichte hekken en hebben wij na veel bedelen bij taxichauffeurs nog een ritje naar ons hotel gekregen.... Waarschijnlijk rijden de metro's t/m 19 maart 24 uur per dag. Tip voor iedereen: let op bij de laatste avond dat je op tijd de metro pakt!!

Mantronix

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Vreemd!!! Ik heb 2 jaar gelden nog op 19 maart om 3 uur snachts nog een metro gepakt naar mijn hotel........Moet er wel bij vertellen dat het in het centrum was......dus Bij station Xativa op gestapt en de metro kunnen nemen naar Beneferri.
Ik weet dat nog goed omdat ik met 2 mede freaks op pad was en we bij het station afscheid namen ......Hun moesten naar het San luis Hotel en ik ging naar het Novotel palacio de congressos.....
Misschien dat de metros wel rijden van de stad af en niet er naar toe........
Dat weet ik niet presies...
Wel weet ik dat 2 mensen vanFPM ook na ar NOu Campanar zijn geweest en zij gewoon met de metro richting calle de Sueca gereden en volgens mij was dat ook na eenen.....;)

Sont

Laatst bewerkt door een moderator:

Titan

FPM Hangouderen
sont zei:
Wel weet ik dat 2 mensen van FPM ook naar NOu Campanar zijn geweest en zij gewoon met de metro richting calle de Sueca gereden en volgens mij was dat ook na eenen.....;)

Sont

Inderdaad wij konden gewoon met de metro reizen terug naar het centrum, de loketjes waren dicht en je moest een kaartje uit de automaat halen. Wij zijn opgestapt bij de rivierbedding tegenover de nino's tentoonstelling.

Mantronix

Registered User
Wij hebben de crema van het Fallasbeeld nog uitgekeken voordat wij teruggingen naar de metro, dus zal het tussen kwart over 1 en half 2 geweest zijn toen wij voor het gesloten hek stonden.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Mantronix zei:
Wij hebben de crema van het Fallasbeeld nog uitgekeken voordat wij teruggingen naar de metro, dus zal het tussen kwart over 1 en half 2 geweest zijn toen wij voor het gesloten hek stonden.

Dat is nu ook juist het mooie. Het hotel waar Joosti en Marlies het over hebben ligt 1 halte na Nou Campanar. Mocht de metro gesloten zijn dan is het geen paniek want heel erg ver zal het niet lopen zijn. En het gaat dan alleen om de laatste avond. Desnood tillen de beren van FPM marliesje naar het hotel op hun rug. hehehe

joosti

Registered User
Tony zei:
Dat is nu ook juist het mooie. Het hotel waar Joosti en Marlies het over hebben ligt 1 halte na Nou Campanar. Mocht de metro gesloten zijn dan is het geen paniek want heel erg ver zal het niet lopen zijn. En het gaat dan alleen om de laatste avond. Desnood tillen de beren van FPM marliesje naar het hotel op hun rug. hehehe

Dat is afgesproken toon kan ik mooi nog een biertje nemen op de terug weg :+

marlies

Registered User
Tony zei:

Wat een schatjes die beren van FPM hé :9

ennuh bedankt he schat dat je me evt. dan mee wilt helpen tillen|:( ...........meneer kan t niet alleen af:r

marlies

Registered User
Ha ha ha nou dat zullen we nog wel even zien dan:p

We hebben geboekt van 14 maart 2007 tot en met 21 maart 2007 hotel Ibis Valencia Palaciao de Congresos!!!! Nu nog even wat maandjes wachten|:(

remio

Registered User
ik wou deze net ook boeken maar kreeg te horen dat deze al vol zit.....|:(

iemand andere suggesties voor ander goede hotels rond de 100 euri per nacht???

gr

remio

Registered User
ik belde hun en zeiden dat ie vol zat.... via internet kan mss wel, maar denk dat je dan een mail krijgt dat ie helaas vol zit.....

gr

remio

Registered User
zo zie je maar hehe, heb net gewoon geboekt via internet en heb de bevestiging binnen hoor. dus Fallas 2007 here we come hehe!!!:w

gr remio

remio

Registered User
toch vind ik het vreemd dat ze aan de telefoon zeiden dat ze vol zaten en dat we via het net gewoon nog konden boeken... als we daar maar niet aankomen en dat het hotel dan vol zit|:(

jaja marlies kunnen we met zn alle de metro nemen.

ps wel gauw ff afspreken om mn homevideo van ons 4en in fallas 2006 te bekijken:p

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan