Toeristenbelasting is 7%, dus dat is te overzien.marlies zei:Thanks voor jullie info![]()
want er komen ook nog lokal taxes bij zag ik ...das zeker toeristenbelasting of zo,das niet zoveel toch?
Toeristenbelasting is 7%, dus dat is te overzien.marlies zei:Thanks voor jullie info![]()
want er komen ook nog lokal taxes bij zag ik ...das zeker toeristenbelasting of zo,das niet zoveel toch?
biertje zei:ik zit inderdaad in dat hotel. het is niet al te duur en de metro is voor de deur dus moet allemaal te doen zijn lijkt mij. ik weet ook dat ibis gewoon een standaart hotel is maar meer heb je niet nodig lijkt mij. het is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zit dus merk het dan allemaal wel.
sont zei:Tijdens de laatste 3 drukke dagen rijden de metros 24 uur per dag......dus je komt altijd thuis,.....![]()
sont zei:Wel weet ik dat 2 mensen van FPM ook naar NOu Campanar zijn geweest en zij gewoon met de metro richting calle de Sueca gereden en volgens mij was dat ook na eenen.....
Sont
Mantronix zei:Wij hebben de crema van het Fallasbeeld nog uitgekeken voordat wij teruggingen naar de metro, dus zal het tussen kwart over 1 en half 2 geweest zijn toen wij voor het gesloten hek stonden.
Tony zei:Dat is nu ook juist het mooie. Het hotel waar Joosti en Marlies het over hebben ligt 1 halte na Nou Campanar. Mocht de metro gesloten zijn dan is het geen paniek want heel erg ver zal het niet lopen zijn. En het gaat dan alleen om de laatste avond. Desnood tillen de beren van FPM marliesje naar het hotel op hun rug. hehehe
Tony zei:Dat is nu ook juist het mooie. Het hotel waar Joosti en Marlies het over hebben ligt 1 halte na Nou Campanar. Mocht de metro gesloten zijn dan is het geen paniek want heel erg ver zal het niet lopen zijn. En het gaat dan alleen om de laatste avond. Desnood tillen de beren van FPM marliesje naar het hotel op hun rug. hehehe