Rond afgelopen oudjaar ben ik weer bezig geweest met wat rekken van kleine fonteintjes. Net als een paar jaar terug o.a. weer een grote vuurzon gemaakt. Bestaat 20 fonteintjes (assorted fountain, 4 stuks in pakje voor 1-2euro) gerangschikt in 4 groepen van vijf op kleur. Alles ging perfect tegelijk aan door snellont (zelfgemaakt, en nee ik zeg niet hoe)
Zo zag de opbouw eruit (nog niet bevestigd op lat):
En het effect: een vuurzon van 3 meter doorsnede, zo'n 30sec lang:
De video (mbv simpele fotocamera) is jammergenoeg mislukt, beeld is één felle witte vlek omdat er zoveel licht vanaf kwam. Komende jaarwisseling maar eens een fatsoenlijke camera gaan lenen dus. Dan ga ik wat meer dingen maken met iets minder fonteinen zodat je wat beter beeld hebt. Ben ook bezig om ideeen voor een Maltees wiel (irdieden) uit te werken.
Zo zag de opbouw eruit (nog niet bevestigd op lat):

En het effect: een vuurzon van 3 meter doorsnede, zo'n 30sec lang:

De video (mbv simpele fotocamera) is jammergenoeg mislukt, beeld is één felle witte vlek omdat er zoveel licht vanaf kwam. Komende jaarwisseling maar eens een fatsoenlijke camera gaan lenen dus. Dan ga ik wat meer dingen maken met iets minder fonteinen zodat je wat beter beeld hebt. Ben ook bezig om ideeen voor een Maltees wiel (irdieden) uit te werken.