VuurwerkPunt Gestopt

Tony

Administrator
Medewerker
Dit bericht kwam ik tegen op VWC:

Beste freaks

Vuurwerkpunt gaat ermee stoppen. De eerste jaren hebben we een hoop lol gehad. Maar de laatste jaren is dat steeds minder geworden. Het op zijn hollands gezegt ( gezeik , hele oorlogen die achter de schermen worden uitgevochten, haat en nijd) en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Is de zin de lol en de liefde om iedereen het naar het zin te maken toch wel verdwenen. Wij bedanken de mensen die altijd eerlijk en oprecht zijn geweest.

En onze site de afgelopen jaren zijn blijven volgen

Groetjes Dennis

fexZy

Registered User
jammer om dit te horen, eerst 't bunkertje dicht en nu ook vuurwerk punt:cry: who's next

Laatst bewerkt:

sharkyboy

Registered User
ja inderdaad echt jammer :( ik hoop dat het mogelijk is dat de video beelden van deze site online blijven....

blazuhhh

Registered User
Zonde maar op deze manier wel begrijpelijk. Groepsvormingen, uitsluitingen en ruzies zijn niet het doel van een forum. Ik hoop wel dat er nog iets wordt gedaan met de grote hoeveelheid films die op de site hebben gestaan. 1 of andere online database waar deze op terecht kunnen/mogen.

Grizmo Raizor

Registered User
Dat is zeer spijtig om te horen!! Kwam er toch wel heel graag, zeker vanwege de mooie foto's en filmpjes. Jammer jammer jammer!!!

joszie

Zilveren Member
Tja, zonde. Maar als er alleen maar haat en nijd is dan krijg je dat. inderdaad hopen dat ze de foto's en filmpjes online laten staan.
gelukkig dat deze site er nog altijd is! Vooral zo doorgaan jongens!

extreme bang

Registered User
ik weet niet wat er dit jaar is, maar dat is alweer de 3de vuurwerksite die sluit. jammer
edit: ik bedoelde vuurwerkpalace.

Laatst bewerkt:

sharkyboy

Registered User
ik wil even melden! dat zonder aanmelden of wat dan ook dat ik deze beelden wel wil hosten op 1 van mijn servers... mega snel ;) en genoeg mb's!

Pieter

Registered User
Aan de ene kant zonde dat er weer een best goede vuurwerksite de lucht uit gaat :( Aan de andere kant blijven ze de echte top sites wel over.

In plaats van lid te zijn van 5/6 forum's kan je nu je peilen richten op 2
forums (avp/fpm).

Firework-boy

Registered User
Ik probeerde ook al geruime tijd op vuurwerkpunt te komen, maar er stond dat ze in maart terug zouden komen. Dat vond ik al vreemd, omdat ik er al een hele tijd erna al niet meer op kon.
Het is spijtig dat de site uit de lucht is gehaald, maar de redenen die worden aangehaald lijkt me voldoende reden om te stoppen.

Ik kwam erg graag op de site en door de jaren heen was er erg veel info, foto's en natuurlijk de filmpjes te vinden.

In ieder geval heel erg bedankt voor de vele jaren plezier!

Tony

Administrator
Medewerker
De reden vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Vaak zijn er ruzie's om helemaal niets. En die zijn ook makkelijk op te lossen. Haat en Nijd maken wij ook vaak mee maar ook dat is vaak de grootste onzin en word vaak veroorzaakt door een paar mensen in een groep die er eigenlijk niet eens een goede reden voor hebben.

Maar is dat dan een reden om te stoppen met iets waar jezelf plezier in hebt? Bij mijn niet hoor, de zeikerds en ruzie makers zoeken het maar lekker uit. Wij doen wat wij leuk vinden en dat kan ook zonder deze mensen.

Laatst bewerkt door een moderator:

PeterVuurwerk

Registered User
Beetje jammer om de reden waardoor ze stoppen, af te kraken. Ze geven in ieder geval een reden, en dat horen we te respecteren. Zonder deze jongens hadden veel mensen niet de kennis die ze nu hadden.
FPM stopte paar jaar geleden toch ook? Die reden hebben we nooit gehoord.

P

poziloc

Guest
Wat wordt er afgekraakt volgens jou?
Toon haald alleen maar naar voren, dat vuurwerkpunt uit elkaar is gevallen door een paar rotte appels en dat ze beter die problemen hadden kunnen oplossen.
Oftewel...je niet uit het veld laten slaan

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Beetje jammer om de reden waardoor ze stoppen, af te kraken. Ze geven in ieder geval een reden, en dat horen we te respecteren. Zonder deze jongens hadden veel mensen niet de kennis die ze nu hadden.
FPM stopte paar jaar geleden toch ook? Die reden hebben we nooit gehoord.

Ik kraak helemaal niks af hoor ik geef alleen een mening over het geen wat ik weet, dus ik snap jou reactie niet helemaal.

De reden van ons stoppen heeft al een aantal keren op het forum gestaan en staat ook in het verhaal "About Us" wat binnenkort compleet wordt gemaakt op onze index.

Bovenaan