VuurwerkPunt Gestopt

Petrvuurwerk

Registered User
Jammer jammer, vond het altijd een goede site hoewel hij voor mijn tijd nog beter scheen te zijn. In ieder geval bedankt voor alles!

Vavoom

Registered User
De reden vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Vaak zijn er ruzie's om helemaal niets. En die zijn ook makkelijk op te lossen. Haat en Nijd maken wij ook vaak mee maar ook dat is vaak de grootste onzin en word vaak veroorzaakt door een paar mensen in een groep die er eigenlijk niet eens een goede reden voor hebben.

Maar is dat dan een reden om te stoppen met iets waar jezelf plezier in hebt? Bij mijn niet hoor, de zeikerds en ruzie makers zoeken het maar lekker uit. Wij doen wat wij leuk vinden en dat kan ook zonder deze mensen.

Inderdaad. Kwestie van incasseren en weer volop er tegenaan. Laten zien waar je voor staat. Ruggengraat tonen. What doesn't kill you makes you stronger.... of niet? Maar ik geef toe... dat is niet altijd makkelijk.

Beekje

Registered User
Ik ben er wat later bij gekomen maar heb wel een leuke en zeer informatieve tijd gehad als Mod bij VWP.
Ik heb uiteraard veel begrip voor degene die er zoveel tijd in steken en door kunnen gaan maar dat is zekers niet altijd gemakkelijk geweest. Dank dan ook iedereen voor alle aanwezigheid en vooral de steun van de bezoekers!

Denk ook dat het anders lag bij VWP. Je hebt van die krachten die heel veel goeds doen voor een fora, die de kern zijn. Als die dan wegvallen door een reden die niet relevant is tja dan moet de rest het oppakken...............
Dat redt je dan een tijd maar als er dan ook bestanden verloren gaan wat weer niet relevant is en weer opnieuw moet beginnen dan heb je bij wijze meerdere opstart mogelijkheden gehad die een computer bij wijze van ook niet altijd meer zou trekken.

Overigens is het erg jammer dat er wordt gezegd of de filmpjes en foto's nog ergens komen te staan. Als je hart zo bij VWP dan had je deze op je schijf staan. Want het kan altijd een keer over zijn, we hebben dat zelfs hier gezien!
En ook vindt ik het jammer dan een fora daarvoor afhankelijk is, want het draait het grootste deel om dit soort bestanden terwijl er zoveel tijd wordt gestoken in de rest van de capaciteiten van een fora en daar moeten de mannen van FPM het ook mee eens zijn=

Zo dit was mijn deel in goede of slechte zin bij andere aangekomen maar ik moest het even kwijt.

VWP BEDANKT!!!!!:cool:

sharkyboy

Registered User
Oké hier begint beetje een liefdes drama af te spelen. De vuurwerkversie van goede tijden slechte tijden?

ieder jaar komen er freaks bij die dan nog van deze beelden hadden kunnen genieten. Meerdere mensen hadden er daarom geen probleem mee om die beelden info wat dan ook op hun server te zetten... maar dan beweer jij dat we die beelden op de schrijf hadden moeten hebben?

ga ik morgen ff naar de media markt om wat harde schijven er bij te kopen om alle video's op me harde schrijf te zetten voor het geval dat er nog meer sites mee gaan stoppen

Laatst bewerkt:

Beekje

Registered User
ieder jaar komen er freaks bij die dan nog van deze beelden hadden kunnen genieten. Meerdere mensen hadden er daarom geen probleem mee om die beelden info wat dan ook op hun server te zetten... maar dan beweer jij dat we die beelden op de schrijf hadden moeten hebben?

ga ik morgen ff naar de media markt om wat harde schijven er bij te kopen om alle video's op me harde schrijf te zetten voor het geval dat er nog meer sites mee gaan stoppen

Wat een onzin zeg!!!! Het waren altijd bestanden gecomprimeerd dus elke tegenwoordige comp had dit aangekund!

Het is altijd de schuld van de fora's als deze hun bestanden niet meer hebben door crashes of acute stop!

Je bent een vuurwerk gek dus ja je had ze op je schijf moeten hebben PUNT!!!

Maar ja je zal het toch nooit goed doen, zelfs FPM niet bij velen en dat is zo jammer en dat raakt iedere persoon die er zoveel tijd in wil steken!

sharkyboy

Registered User
ik weet niet of hier iemand heeft gezegd dat jullie het niet goed doen? ik in iedegeval niet... ik vertel een aantal posts geleden alleen maar dan ik er geen probleem mee heb om deze beelden te hosten. En ik snap niet dat jij hier door als een opgefockte comando loopt te reageren net of het verplicht is dat je reageert of dat je je verdedigt terwijl NIEMAND zegt dat jullie wat slechts doen/deden. Ik vind juist dat jullie top werk hebben laten zien.. daarom wil ik deze beelden graag hosten.

Sp@cem@n

Registered User
Idd jammer ja, veel nuttige info op vwp gevonden.
Maar goed, voor mij blijft fpm sowieso nog altijd de nr.1 wat vuurwerksite's betreft. Alles wat ik wil weten vind ik hier wel maar de video's de op vwp stonden waren vooral interessant

yochie

Registered User
Iemand eigenlijk al enig idee wat er met vuurwerklook aan de hand is?? Cakey was daar toch een mod??
Zijn jullie er mee gestopt of weer zo'n enorme update?? of zijn jullie weer gehacht?, dat was eind december 2006 toch 't geval?!

Yochie

joost_pyro

Registered User
Iemand eigenlijk al enig idee wat er met vuurwerklook aan de hand is?? Cakey was daar toch een mod??
Zijn jullie er mee gestopt of weer zo'n enorme update?? of zijn jullie weer gehacht?, dat was eind december 2006 toch 't geval?!

Yochie
ik heb iemand horen zeggen dat deze site op 1 september ook weer open ging. We zullen het morgen zien:amuse:

michel0911

Registered User
De reden vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Vaak zijn er ruzie's om helemaal niets. En die zijn ook makkelijk op te lossen. Haat en Nijd maken wij ook vaak mee maar ook dat is vaak de grootste onzin en word vaak veroorzaakt door een paar mensen in een groep die er eigenlijk niet eens een goede reden voor hebben.

Maar is dat dan een reden om te stoppen met iets waar jezelf plezier in hebt? Bij mijn niet hoor, de zeikerds en ruzie makers zoeken het maar lekker uit. Wij doen wat wij leuk vinden en dat kan ook zonder deze mensen.

ja daar ben ik het volledig mee eens !

Ik vind het erg jammer/zonde dat die site niet meer in de lucht komt.

Er zijn ergere dingen in de wereld dan af en toe eens wat gezeik in de tent toch ?...dat heb je namelijk overal.

Ollie

Registered User
ja daar ben ik het volledig mee eens !

Ik vind het erg jammer/zonde dat die site niet meer in de lucht komt.

Er zijn ergere dingen in de wereld dan af en toe eens wat gezeik in de tent toch ?...dat heb je namelijk overal.

Als jij als intentie hebt om op een leuke manier met je hobby bezig te zijn en er is dan alleen maar gezeik dan kun je er beter mee stoppen. Het moet voor iedereen leuk zijn en geen verplichting. Werken kunnen we allemaal nog lang zat!

Bovenaan