Petrvuurwerk
Registered User
Jammer jammer, vond het altijd een goede site hoewel hij voor mijn tijd nog beter scheen te zijn. In ieder geval bedankt voor alles!
De reden vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Vaak zijn er ruzie's om helemaal niets. En die zijn ook makkelijk op te lossen. Haat en Nijd maken wij ook vaak mee maar ook dat is vaak de grootste onzin en word vaak veroorzaakt door een paar mensen in een groep die er eigenlijk niet eens een goede reden voor hebben.
Maar is dat dan een reden om te stoppen met iets waar jezelf plezier in hebt? Bij mijn niet hoor, de zeikerds en ruzie makers zoeken het maar lekker uit. Wij doen wat wij leuk vinden en dat kan ook zonder deze mensen.
ieder jaar komen er freaks bij die dan nog van deze beelden hadden kunnen genieten. Meerdere mensen hadden er daarom geen probleem mee om die beelden info wat dan ook op hun server te zetten... maar dan beweer jij dat we die beelden op de schrijf hadden moeten hebben?
ga ik morgen ff naar de media markt om wat harde schijven er bij te kopen om alle video's op me harde schrijf te zetten voor het geval dat er nog meer sites mee gaan stoppen
ik heb iemand horen zeggen dat deze site op 1 september ook weer open ging. We zullen het morgen zien:amuse:Iemand eigenlijk al enig idee wat er met vuurwerklook aan de hand is?? Cakey was daar toch een mod??
Zijn jullie er mee gestopt of weer zo'n enorme update?? of zijn jullie weer gehacht?, dat was eind december 2006 toch 't geval?!
Yochie
De reden vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
Vaak zijn er ruzie's om helemaal niets. En die zijn ook makkelijk op te lossen. Haat en Nijd maken wij ook vaak mee maar ook dat is vaak de grootste onzin en word vaak veroorzaakt door een paar mensen in een groep die er eigenlijk niet eens een goede reden voor hebben.
Maar is dat dan een reden om te stoppen met iets waar jezelf plezier in hebt? Bij mijn niet hoor, de zeikerds en ruzie makers zoeken het maar lekker uit. Wij doen wat wij leuk vinden en dat kan ook zonder deze mensen.
ja daar ben ik het volledig mee eens !
Ik vind het erg jammer/zonde dat die site niet meer in de lucht komt.
Er zijn ergere dingen in de wereld dan af en toe eens wat gezeik in de tent toch ?...dat heb je namelijk overal.