Vuurwerk4all
Registered User
Wim,
Ik begrijp beide situaties, heb zelf de afgelopen jaren in de winkel gestaan en vanaf augustus demo's bezocht en collectie bepaald en opgebouwd bedacht uitgewerkt, besteld en ga zo maar door. Ken het klappen van de zweep en begrijp best dat je dan week 1 en 2 helemaal kapot bent en geen zin hebt om over vuurwerk of de problemen na te denken.
In de andere situatie, de gemiddelde consument in nederland koopt voor 60 euro vuurwerk. Elke klant die dus meer heeft gekocht is in potentie een vuurwerkliefhebber die ervoor gespaard heeft. In dit geval voor zover ik weet gaat het in 1 geval om een bedrag van 200euro. Misschien was het zo dat deze persoon hier ook echt voor gespaard heeft en daardoor misschien niet vervangend vuurwerk heeft kunnen kopen. Ik begrijp het drukmaken van de mensen die nog geld terugkrijgen dan ook wel.
In beide gevallen is er iets voor te zeggen. Waar het omgaat is dat het uiteindelijk goed gaat komen.
En dat gaat het zeker, 2012 staat voor nieuwe kansen. Mensen die niet tevreden zijn zullen niet meer terugkeren en mensen die wel tevreden zijn zullen in 2012 wel weer vuurwerk komen kopen.
Groetjes Dim
Hai Dim ik snap dat ook helemaal, Maar als je dan ziet hoe ik me nek heb uitgestoken en wat ik naar me hoofd geslingerd krijg.
Als of het dus allemaal mijn schuld is, zal even wat voorbeelden geven.
Hebben bergen events 4 seasons kunnen verkopen, tja we kregen er alleen niet genoeg lag een beslag op door het vrom wat de fabrikant vertelde. Buurtassortimenten hebben we dan vanaf de 2e dag wel zat gekregen maar eerste dag ook niet. Vervangers die wij vanuit de fabrikant kregen omdat het product al op zou zijn of nog ergens op een schip stond die onderweg was en dat soort fratsen meer. Weet ook wel dat we voor dit jaar geen enkele actie meer doen voordat het vuurwerk daadwerkelijk in de bunker staat en voordat ik weet welke producten er uit gaan. Had onze collectie vroeg in het jaar bepaald en veel producten gaan er dan in 1 keer uit: ook mijn schuld. Dan verhaal kortingen, ik wordt op me vingers getikt omdat er winkeliers naar de fabrikant gingen bellen over onze kortingen heb ik vervolgens heibel met de fabrikant enz enz maarja ook wim ze schuld makkelijke naam he dus wat dat betreft zijn we er wel beetje klaar mee eerst het vuurwerk in de bunker en dan pas op de site. en wie denkt dat het inderdaad wel aan mij ligt ook goed die moet dan ook gewoon naar een andere winkel gaan zoals ze zelf zeggen ik zal er niet rouwig om wezen scheelt me een hoop kortingen. Dus dim ik ga nu lekker naar het ziekenhuis nu naar me vrouwtje want was even naar huis om te eten laat je wel even weten via whatsapp als het geboren is kom hier in het voorjaar wel weer even kijken zijn ze misschien wat uitgeraasd. ga lekker van me dochter genieten vindt ik nu even belangrijker p.s. dat lesli spul is binnen gaan dat spul uit de pakketten die fonteintjes enzo ook los in de verkoop doen zodat de knalerwten enzo eruitgefilterd zijn gr wim