MrXtremeFireworks
Registered User
Wordt mijn eerste echte 10 uur protest-projectje dit jaar, als deze regelgeving echt doorgaat :tounge:
Babypijltjes verbieden prima, maar de rest is niet nodig. Ze mogen van mij de thunderkings verbieden mits ze een fatsoenlijke grondknaller op de markt brengen. maar zolang die er niet is verbieden we geen ander vuurwerk.
Waarom niet afsteken vanaf 14.00uur 's middags en laten we dan gelijk de babypijltjes, Chinese rollen, losse knallers en de thunderkingetjes verbieden.
Hoezo chinese rollen? En dan te bedenken dat het hier allemaal begonnen is met chinesrol.x1.nl
De 2011 versie van GBV was anders niks mis mee....https://www.youtube.com/watch?v=1hLd9y3rH1E&hd=1Laten we eerlijk zijn mensen. Wie wil die zooi nou afsteken man.
Ik heb ooit gehoopt dat we de echte chineserollen zouden mogen kopen maar dat gaat er dus niet van komen.
Wat moet je dan met die troep als chinese rollen. Jullie moeten niet vergeten dat we nu op een punt zijn aangekomen dat we niet zoveel te eisen hebben maar dat je mee moet werken als branche om nog een beetje oud en nieuw te behouden. Schreeuwen en gek doen helpt daar niet bij. Je moet als branche met iets komen waardoor de mensen in de politiek gaan nadenken en misschien wel met je meegaan omdat je zelf ook iets aan de "overlast" wilt doen.
Misschien waren we zonder de branche vereniging alles wel kwijt geweest!!
RUSTIG AAN MENSEN