zo zeker heftig zeg,:wondering:
:wacko: :blink:
vooral die laatste heeft enorm veel weg van een kerngranaat die inslaat
maar het geeft voor mij nog steeds geen pas om daarmee te zeggen dat het consumentenvuurwerk wat wij hier legaal kunnen verkrijgen, hetzelfde zal doen met zo,n container.
(heeft iemand daar filmpjes van??)
we hebben het hier over filmpjes met:
-shells
-watervallen
-60 grams pijlen
veel dingen met zilverkruit dus ook.
al die dingen zijn voor ons niet legaal te krijgen,
en nog wat anders, in het begin werd er nog gezegd (door ''kenners'')dat in enschede consumentenvuurwerk lag, maar dit ziet er hetzelfde uit als die klap die je ziet op die filmpjes van enschede.
proffesioneel spul dus.
of het een hele woonwijk plat doet gooien, ik heb nog steeds mijn twijfels, maargoed ik heb de wijsheid niet in pacht dus ik laat het verder maar.
enne ik had toch al wel begrip voor de strenge nederlandse regelgeving op het gebied van vuurwerk, ook voor die filmpjes al.
ik heb alleen geen begrip voor de leugens die ze soms uit zitten te kramen.
zoals verkeersborden opblazen met een 500 grammer ofzoiets.:laugh:
en het stomme gedoe van steeds moeilijker doen met regels, bijna 3 keer per jaar grotere zwaardere sprinklers, dikkere muren enzo, zoals je in 2005 dat gedoe had.
noem me gek maar ,toch blijft het een spectaculair gezicht die explosies. ik vind het toch gewoon erg mooi.
vooral die laatste heeft enorm veel weg van een kerngranaat die inslaat
maar het geeft voor mij nog steeds geen pas om daarmee te zeggen dat het consumentenvuurwerk wat wij hier legaal kunnen verkrijgen, hetzelfde zal doen met zo,n container.
(heeft iemand daar filmpjes van??)
we hebben het hier over filmpjes met:
-shells
-watervallen
-60 grams pijlen
veel dingen met zilverkruit dus ook.
al die dingen zijn voor ons niet legaal te krijgen,
en nog wat anders, in het begin werd er nog gezegd (door ''kenners'')dat in enschede consumentenvuurwerk lag, maar dit ziet er hetzelfde uit als die klap die je ziet op die filmpjes van enschede.
proffesioneel spul dus.
of het een hele woonwijk plat doet gooien, ik heb nog steeds mijn twijfels, maargoed ik heb de wijsheid niet in pacht dus ik laat het verder maar.
enne ik had toch al wel begrip voor de strenge nederlandse regelgeving op het gebied van vuurwerk, ook voor die filmpjes al.
ik heb alleen geen begrip voor de leugens die ze soms uit zitten te kramen.
zoals verkeersborden opblazen met een 500 grammer ofzoiets.:laugh:
en het stomme gedoe van steeds moeilijker doen met regels, bijna 3 keer per jaar grotere zwaardere sprinklers, dikkere muren enzo, zoals je in 2005 dat gedoe had.
noem me gek maar ,toch blijft het een spectaculair gezicht die explosies. ik vind het toch gewoon erg mooi.