Vuurwerk kopen !!

Grizmo Raizor

Registered User
Re: Vuurwerkcollectie 2010/2011 + O&N verhaaltje

@oud en nieuw

Die potten.. dat is zeker weten een nep aabieding.. ik bedoel, kom op zeg.. 200 euro voor 3 cakes is gewoon afzetterij en dan maken ze je lekker met een aanbieding dat je ze dan voor 150 euro kunt krijgen. Datzelfde geldt ook voor die andere 4 potten wagt normaal voor 250 euro zou worden verkocht en nu voor 180 euro. Tjonge... ik zou zeggen, kijk eens goed rond hierzo en je zult zien dat je zeer veel keus hebt voor hetzelfde geld.

ps. Die pijlen zijn zeker wel interessant voor dat geld, alleen de effecten enz. zul je moeten opzoeken.

KoenL

Registered User
Richard, het wordt er niet overzichtelijker op. Neem eens een kijkje in de productdatabase. Bijna alle producten zijn voorzien van een film. Daarnaast staat bij elk product de link naar het forum, waar je ervaringen kan lezen. Het mooiste van de productdatabase is dat je er je lijstje in kan samenstellen, maak daar gebruik van! Het is voor jezelf makkelijk en overzichtelijk, net als voor ons ;-)

Link: http://freakpyromaniacs.com/products/

Red Eagle

Registered User

De cakes die hierboven zijn afgebeeld staan gewoon op youtube.
En zoals Grizmo al aangeeft kun je beter hier even rond kijken dan je het geld uit de broek te laten kloppen door de plaatselijke handelaar op de hoek.

Hier even een video van een paar cakes en zoals je ziet niet veel bijzonders Ps Prijzen staan er ook bij!!
Heb het even voor je uitgerekend als je de Winner Serie los koopt ben je 204,50 kwijt Jij krijgt ze voor 180 je voordeel is dus MAAR 24,50

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Hey Richard.

Ik volg vanaf het moment dat je dit topic hebt geplaatst jouw reactie's op de voet. Met een budget van 1400 euro en nog een hele tijd te gaan voor dat het oud/nieuw is. Zou ik als ik jouw was gewoon rustig de tijd er voor nemen. Toen ik hier voor het eerst kwam op de FPM heb ik eerst een eeuwigheid rond gezocht naar de juiste producten. Zoals hier al wordt aangegeven is de product database een prima middel om jouw een idee te geven wat er vandaag op de markt is. Verder zijn de reacties van alle FPM leden de beste info die je maar kan hebben. Verder zijn de filmpjes die door FPM genomen worden beter dan welke ook. Ik ben nog nooit naar een demo geweest (dit jaar voor het eerst) maar dankzij alle reactie / filmpjes van de leden toch 2 a 3 jaar lang de beste cakes op mijn lijst gehad.

Neem je tijd voor deze dingen. Heb het zelf mee gemaakt dat ik te overhaast cakes op mijn verlanglijst had gezet die achteraf super tegen vielen. En dat was zeker geen bedrag van 1400 euro. Vele malen minder zelfs.

Speur deze top site tot de bodem af. En ik weet zeker dat je met zo'n budget een TOP oud en nieuw krijgt.

Suc6 er mee

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Even een reactie van iemand die in dezelfde stad woont als jou.
Damen is een leuke zaak, maar ik bestel er alleen Marijn spul, wat niet te koop is bij Harten 4 in Veenendaal.
Ik koop ook het old school vuurwerk, zoals de starball contribution, kids playground, enz.
Veder is deze winkel vrij duur en die zogenaamde aanbiedingen moet je links laten liggen, want meestal ben jij niet de spekkoper.

Wat al eerder is gemeld, ga langs de demo van Dutch fireworks.
Je zult blij thuiskomen.
De Dynasty van Wolff bevat veel prachtige cakes, die echt mooi zijn.
En de prijzen daar wordt je ook blij van, want er wordt een leuke korting gegeven en het gros van de Dynasty cakes is helemaal niet duur.

Kijk ook eens naar een winkel als Harten vier in Veenendaal.
Heeft een leuk arstortiment en op www.pyrovoordeel.nl kan je ook voor een leuke korting vuurwerk bestellen.

Verder kan je ook langs Isandra in IJzendoorn langs gaan.
Zij verkopen naast grotendeels Pro-Line ook Royal, Pyrostar, Bonfireworks en wat cakes van vuurwerktotaal.

Veder zal ik nu even geen lijstje maken, want alle importeurs komen nu met hun nieuwe producten.
Ik dacht voor dit jaar mijn Royal vuurwerk lijstje klaar te hebben, maar die ligt alweer in de prullenbak, omdat ze weer een aantal schitterende nieuwe cakes op de markt hebben gebracht.

En de laatse tip: je hoeft niet bij 1 winkel te bestellen.
En nog een tip: bekijk de filmpjes, ga langs demo's en probeer zoveel mogelijk het vuurwerk live te zien.
Filmpjes geven niet (altijd) weer, hoe de effecten uit een cake zijn, dan in werkelijkheid.

Sierpijl

Registered User
Even een reactie van iemand die in dezelfde stad woont als jou.
Damen is een leuke zaak, maar ik bestel er alleen Marijn spul, wat niet te koop is bij Harten 4 in Veenendaal.
Ik koop ook het old school vuurwerk, zoals de starball contribution, kids playground, enz.
Veder is deze winkel vrij duur en die zogenaamde aanbiedingen moet je links laten liggen, want meestal ben jij niet de spekkoper.

Wat al eerder is gemeld, ga langs de demo van Dutch fireworks.
Je zult blij thuiskomen.
De Dynasty van Wolff bevat veel prachtige cakes, die echt mooi zijn.
En de prijzen daar wordt je ook blij van, want er wordt een leuke korting gegeven en het gros van de Dynasty cakes is helemaal niet duur.

Kijk ook eens naar een winkel als Harten vier in Veenendaal.
Heeft een leuk arstortiment en op www.pyrovoordeel.nl kan je ook voor een leuke korting vuurwerk bestellen.

Verder kan je ook langs Isandra in IJzendoorn langs gaan.
Zij verkopen naast grotendeels Pro-Line ook Royal, Pyrostar, Bonfireworks en wat cakes van vuurwerktotaal.

Veder zal ik nu even geen lijstje maken, want alle importeurs komen nu met hun nieuwe producten.
Ik dacht voor dit jaar mijn Royal vuurwerk lijstje klaar te hebben, maar die ligt alweer in de prullenbak, omdat ze weer een aantal schitterende nieuwe cakes op de markt hebben gebracht.

En de laatse tip: je hoeft niet bij 1 winkel te bestellen.
En nog een tip: bekijk de filmpjes, ga langs demo's en probeer zoveel mogelijk het vuurwerk live te zien.
Filmpjes geven niet (altijd) weer, hoe de effecten uit een cake zijn, dan in werkelijkheid.

Amen, helemaal mee eens

oud en nieuw

Registered User

Na enige tijd zoeken kwam ik het volgende tegen de Midnight Delight van bon fire works mooie pot mooie effecten lage prijs 14,95 te koop op pyrovoordeel.nl aanrader !!

oud en nieuw

Registered User

Ik vind de 1ste cake wel mooi maar de rest is niks aan, alleen maar het zelfde effect En ik ga geen 180 euro lappen voor 3 simpele cakes, Nou ja op cake nummer 1 na dan ,bedankt voor de filmpjes had niet graag een kat in de zak gekocht , greetz richard

Bovenaan