oud en nieuw
Registered User
[video]http://www.jmdamen.nl/docs/IMG_3940.JPG[/video]
Even een reactie van iemand die in dezelfde stad woont als jou.
Damen is een leuke zaak, maar ik bestel er alleen Marijn spul, wat niet te koop is bij Harten 4 in Veenendaal.
Ik koop ook het old school vuurwerk, zoals de starball contribution, kids playground, enz.
Veder is deze winkel vrij duur en die zogenaamde aanbiedingen moet je links laten liggen, want meestal ben jij niet de spekkoper.
Wat al eerder is gemeld, ga langs de demo van Dutch fireworks.
Je zult blij thuiskomen.
De Dynasty van Wolff bevat veel prachtige cakes, die echt mooi zijn.
En de prijzen daar wordt je ook blij van, want er wordt een leuke korting gegeven en het gros van de Dynasty cakes is helemaal niet duur.
Kijk ook eens naar een winkel als Harten vier in Veenendaal.
Heeft een leuk arstortiment en op www.pyrovoordeel.nl kan je ook voor een leuke korting vuurwerk bestellen.
Verder kan je ook langs Isandra in IJzendoorn langs gaan.
Zij verkopen naast grotendeels Pro-Line ook Royal, Pyrostar, Bonfireworks en wat cakes van vuurwerktotaal.
Veder zal ik nu even geen lijstje maken, want alle importeurs komen nu met hun nieuwe producten.
Ik dacht voor dit jaar mijn Royal vuurwerk lijstje klaar te hebben, maar die ligt alweer in de prullenbak, omdat ze weer een aantal schitterende nieuwe cakes op de markt hebben gebracht.
En de laatse tip: je hoeft niet bij 1 winkel te bestellen.
En nog een tip: bekijk de filmpjes, ga langs demo's en probeer zoveel mogelijk het vuurwerk live te zien.
Filmpjes geven niet (altijd) weer, hoe de effecten uit een cake zijn, dan in werkelijkheid.