Cameo
Registered User
Sinds een jaar heeft het Museum ook een blog. Het was gewoon een probeerseltje en het kan een verrijking betekenen als het leuk wordt ingevuld. Ik moet nu alleen concluderen dat het voor geen meter loopt. Op een enkele uitzondering na zijn alle blogs van eigen hand. Misschien komt het ooit nog eens op gang, misschien ook niet. Het staat mij daar niet in de weg en het kost mij ook 0 uur onderhoud sinds ik er spambot-bescherming op heb gezet.
FPM is natuurlijk veeeelen malen groter en drukker. En er zijn ook veel meer verschillende meningen vertegenwoordigd. In theorie lijkt het mij erg leuk om een kijkje te nemen in de belevingswereld van diverse leden. Onderbouwde meningen en ideeen vind ik altijd erg interessant om te lezen. Als het niet veel moeite/tijd kost zou je zo'n sectie een poosje kunnen proberen online te houden. Daarna evalueren en als het niets toevoegt kun je het alsnog schrappen.
Groetjes,
Cameo
FPM is natuurlijk veeeelen malen groter en drukker. En er zijn ook veel meer verschillende meningen vertegenwoordigd. In theorie lijkt het mij erg leuk om een kijkje te nemen in de belevingswereld van diverse leden. Onderbouwde meningen en ideeen vind ik altijd erg interessant om te lezen. Als het niet veel moeite/tijd kost zou je zo'n sectie een poosje kunnen proberen online te houden. Daarna evalueren en als het niets toevoegt kun je het alsnog schrappen.
Groetjes,
Cameo