Vuurwerk Blog ???

Moeten wij een Blog Sectie toevoegen aan het forum voor members?

• Total voters
    31
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cameo

Registered User
Sinds een jaar heeft het Museum ook een blog. Het was gewoon een probeerseltje en het kan een verrijking betekenen als het leuk wordt ingevuld. Ik moet nu alleen concluderen dat het voor geen meter loopt. Op een enkele uitzondering na zijn alle blogs van eigen hand. Misschien komt het ooit nog eens op gang, misschien ook niet. Het staat mij daar niet in de weg en het kost mij ook 0 uur onderhoud sinds ik er spambot-bescherming op heb gezet.

FPM is natuurlijk veeeelen malen groter en drukker. En er zijn ook veel meer verschillende meningen vertegenwoordigd. In theorie lijkt het mij erg leuk om een kijkje te nemen in de belevingswereld van diverse leden. Onderbouwde meningen en ideeen vind ik altijd erg interessant om te lezen. Als het niet veel moeite/tijd kost zou je zo'n sectie een poosje kunnen proberen online te houden. Daarna evalueren en als het niets toevoegt kun je het alsnog schrappen.

Groetjes,
Cameo

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ook nee gestemd. Maar stel nu je wijst een paar mensen aan (of beter gezegd je vraagt ze) of hun niet wat kunnen plaatsen en dan denk ik met name en heren en dames schieters of eigenaren van zaken zodat de gewoone freak ook eens kan meelezen wat hun zoal door de week doen en mee te kampen hebben. Dat lijkt me intressant maar niet wat iedere jan l*l door de dag doet.

Dit vind ik zelf ook wel wat!!

jaspertjuh

Registered User
Dit vind ik zelf ook wel wat!!

Dan zou er eigenlijk elke week/maand een verhaaltje van een pyrotechnicus moeten komen op de site zoiets als "een dag in het leven van een pyrotechnicus".

Dat lijkt me erg gaaf.
Ik denk zelf dat een Blog voor een hele hoop Spam en ellende gaat zorgen.
Er zal dan dus ook extra gemoderate moeten worden.
Ik ben dus wel voorstander van het idee dat een pyrotechnicus een verhaal over zijn baan neerzet.

jeroen137

Registered User
Ik heb hier zelf ook eens aan gedacht om op een andere website te plaatsen. Alleen denk ik dat het weinig toegevoegte waarde heeft, als er ook al een forum bij een website zit. Het kan natuurlijk wel.

In een Blog zou je je belevenissen kunnen plaatsen, als je een vuurwerkshow bezocht hebt. Maar aangezien dit ook al op het forum gebeurd, is dit alleen maar dubbel.

Wat betreft de mensen uit het bedrijfsleven, vraag ik me af of die hier tijd aan kunnen/willen besteden. De schieters van de vuurwerkshows kunnen hun ervaring al delen met het forum, in het desbetreffende topic.
De mensen van de importeurs etc. zullen natuurlijk wel wat te vertellen hebben, maar willen dan natuurlijk ook weer niet dat de concurrent het allemaal al weet.

Kortom, ik vind het idee, dat de er mensen uit het bedrijfsleven dingen op gaan vertellen wel goed, maar denk niet dat er dan veel op het blog komt te staan.

m.v.g.Jeroen13,7

Tony

Administrator
Medewerker
Ook dit idee gaat terug naar de plank.
Te weinig animo voor dus daar gaan we geen tijd in steken.

Poll closed, Thread Closed..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan