Vimeo film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyro Manny

Registered User
Hey Rnbakker, I was watching the video and was hoping you could help: What is the name of the song during the show that starts at 13:49? It's got bagpipes and chanting and whistling in the beginning and then goes to bagpipes with marching drums. And it sort of keeps getting more and more epic sounding. I'm only asking because the song is beautiful and I can't figure out how to search for it.

RNBakker

Registered User
Hey Rnbakker, I was watching the video and was hoping you could help: What is the name of the song during the show that starts at 13:49? It's got bagpipes and chanting and whistling in the beginning and then goes to bagpipes with marching drums. And it sort of keeps getting more and more epic sounding. I'm only asking because the song is beautiful and I can't figure out how to search for it.

I have no idea what song this is........Maybe you can contact the pyrotechnic Kris Degrijse (http://www.vuurwerkdegrijse.be/)

Son-T

Registered User
Leuk om te zien ,dit filmpje vanaf het schietveld.
Ook hier zie je duidelijk dat niet alles af gegaan is zoals met vele shows gebeurt.
Een slechte onsteking is meestal de boosdoener of een kapotgelopen kabel,en in het ergste geval niet aangesloten!
Bedankt voor het delen Rob.

Riotvwb

Registered User
Van bommen die niet afgaan dat merkt het publiek nauwelijks, maar de kenner mist wel degelijk iets.
Inderdaad een leuk filmpje vanaf het schietveld.
Thanks Rob.

RNBakker

Registered User
Met drie liefhebbers zijn we een show gaan kijken in Keulen (Duitsland). We hadden op internet filmpjes gevonden van eerdere shows in Keulen tijdens de voorjaarskermis en dat zag er goed uit. En ook vandaag hebben we een mooie show gezien. Er werden kwaliteits producten geschoten van o.a. Zink. De show startte met een vijftal Zink 901 pijlen en tussendoor werden er een aantal stevige salutes geschoten.

We stonden vandaag op ongeveer 70 meter van het schietveld, leuk voor het gevoel. Voor de film was het te dichtbij om alles goed in beeld te brengen. De kleuren in deze film zijn prima in orde, alleen komt deze keer mijn vinger een paar keer in beeld:push: en halverwege hoor je nog een zwerver luidruchtig protesteren tegen de mensen met statieven die hem teveel in de weg staan.

Riotvwb

Registered User
Ik zit het filmpje te bekijken en vroeg me op een gegeven moment af....waar is de finale?
Maarja,na Fallas gezien te hebben ben ik natuurlijk erg verwend.Maar neemt niet weg dat het voor een kermisvuurwerk erg goed is.Heb hier in NL kermisvuurwerk gezien wat gewoon triest is.
Evengoed...bedankt Rob voor het plaatsen.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: YouTube Films Materiaal DEEL 2!

ik heb weer 2 opbouw filmpjes op vimeo gezet.
de eerste is de opbouw van het vuurwerk van Arnhem.
Hier bouwde toendertijd nog Skylight (Azuma) hun vuurwerk show op.
ik weet nog dat we ons verstopt hadden in de bosjes , tot dat het vuurwerk begon. Uiteraard hadden we ( tony en ik ) de beste plekken. vlak bij de brandweer , en niemand die er wat van zei dat we zo dichtbij stonden.

De 2e film is van de opbouw in Rotterdam , het vuurwerk voor de jaarlijkse havendagen.
Hier bouwde JNS hun show op. Helaas is JNS gestopt en is grotendeels opgekocht door van Wagenvoort. tijdens hun laatste show schoten ze hun 28 x 300 mm bommen (12inch) weg.

Poziloc

FPM Hangouderen
Het blijven elke keer weer zeer goeie shows!!! heb weer lekker zitten genieten van de beelden

Hier staan ook de oudere shows van KFOG, het is aan te raden om deze te downloaden en niet te streamen....de verbinding is een beetje aan de antieke snelheid

KFOG oudere shows

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Even lekker smullen met 2009 KFOG Kaboom Fireworks!!!! Lekker hoor!

WOWOWOWOW!!
Wat een fantastische show weer. Super mooie bommen voorbij zien komen en de timing is weer helemaal top! Finale is ook echt iets aparts met al die stutata bommen. Zo heb ik nog nooit een finale gezien. Geweldig :love:

Dreek

Registered User
Schitterende show, leuke muziek keuze ook, niet allemaal van die standaard pyromusical nummers.

Bedankt voor het delen!

svnJJ

Registered User
jeetje!!! :weird::nuts::bigsmile:

Ik vind dit echt een geweldige show! wat een mooie en leuke bommen zater er tussen zeg! Leuke muziek! Helemaal Top deze show.

Super bedankt voor het delen!!

Gr Sven

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Geweldige kaboem film , grandiose finale met mega veel bommen.
lekker hoor.

shinji

Moderator
Medewerker
Zoals elk jaar trekt Eric Tucker z'n hele trukenkast weer open. Heerlijke soundtrack ( zelfs Molly Hatchet meende ik te herkennen), maar ook weer een geniale goreografie, wat deze show net weer wat beter maakt als veel andere pyromusicals.
Ik hoorde Toon laatst zeggen dat hij niet zo van de Amerikaanse manier van schieten houd, maar laat de Yanks maar een keer naar Europa komen.

mickeyzegtboem

Registered User
Ik hoorde Toon laatst zeggen dat hij niet zo van de Amerikaanse manier van schieten houd, maar laat de Yanks maar een keer naar Europa komen.

ik neem aan dat toon het over de "gemiddelde" amerikaanse schietstijl heeft, die wel een heel hoog schiet maar raak voor een knaak gehalte heeft.
dat dit een topper van een show is valt niet te ontkennen :blink1:

maar ja, misschien moeten we maar eens een topicje openen om nou uit te maken waar gemiddeld de mooiste shows worden weggezet, genoeg stof voor discussie lijkt me......

Tony

Administrator
Medewerker
Een foto film van een show geschoten tijdens de Pyrogames in Chemnitz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan