Vimeo film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Sint Antonius - Belgie

Ik vind net een film bij Vimeo contact Kevin. Ik weet niet onder welke naam hij op ons forum zit. Het is een film van een show in Sint - Antonius (Belgie) geschoten door Vangelabbeek. Beeldkwaliteit is heel erg netjes!

Tony

Administrator
Medewerker
Nog een leuk behind the scenes video! Flink geweld, ik vind alleen wel teveel mensen met een fakkeltje rondlopen.

Tony

Administrator
Medewerker
Een mooie Italiaanse show van Pirotecnia Boccia geschoten tijdens het festival Somma Vesuviana 2009.

Cameo

Registered User
Gisteravond was er een bijzonder aardige strandshow in Noordwijk. We hebben werkelijk genoten. De mannen van Azuma waren zeer gastvrij en we mochten vrijelijk rondkijken op het terrein. Ik heb een montage gemaakt van (het laatste deel van) de opbouw en de show zelf. In het geval van de show heb ik het materiaal verder "ongesneden" en uiteraard zonder muziek gelaten voor het optimale luistergenot. Wat klonken die 2.5" salutes heerlijk :cool:

De show was verder bijzonder gevarieerd met vele candles, shapes en shells. Voor mijn gevoel zijn ze tot het randje gegaan qua mogelijkheden op die locatie.

Hier is het filmpje:

Viel vergnugen :bye:

Cameo

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Woensdag 12 augustus 2009 ben ik met een maatje naar het kermis vuurwerk van Wassenaar geweest. Hier stond het team van Hayo wolf onder een tentje de rekken te vullen met shells. op het moment van schieten was het gelukkig droog. en volgens buienradar bleef het die rest van de avond ook droog. de totale show duurde 10 minuten en er werden voordurend alleen shells geschoten. en een aantal blokken en fluitcakes.
helaas weinig afwisseling in de shells. de poisenous spider blokken vond ik het mooist.

Tony

Administrator
Medewerker
Kenny Schindewolf - Fireworks 2009
Kenny lets off a massive amount of fireworks on the 4th - 2009.

Tony

Administrator
Medewerker
Wedding Fireworks ❘ by Beautiful Life
Firework display by Komodo Fireworks and filmed by beautifullifeuk.com

Tony

Administrator
Medewerker
Disneyland's Halloween Screams 2009
Disneyland's Halloween Screams fireworks show. Filmed on Oct. 7th & 8th 2009 and edited together for all to enjoy.

Tony

Administrator
Medewerker
Hijskranen met ritsen erin!

Niet heel veel vuurwerk in de film maar genoeg om hem even in te laden. Vanaf 1 minuut 19 begint het knallen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
TAIPEI FIREWORKS 2 7-11-2009

Het is maar een deel van deze show maar het ziet er wel gaaf uit. Misschien dat de poster ervan nog de rest upload maar ik wil dit stuk jullie toch niet onthouden.

crackling_04

Registered User
Hier zijn de films van mijn vimeokanaal (tot nu toe). Ik hoop zo snel mogelijk de film van De Demo van Rohan Fireworks International in Landgraaf up te loaden.

Voor degene die verder gaat kijken op mijn kanaal. De film van Kermis vuurwerk Kerkrade zit een storing in.

rodepo

Registered User
Echt super vette show, dank,dank,dank voor delen man.

Ik heb hem nu 2 x gekeken zie steeds nieuwe dingen. Echt super.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan