Verslag Dennis010 St Mary's festival 2014.

Dennis010

Registered User
Man, man, man, man..... Door alle kruitstress helemaal geen tijd genomen om filmpjes te plaatsen.

Een mooie Beraq shell in Mqabba :

tronetti

Registered User
Gewoon blijven doen hoor. Werkt verfrissend.

Dit zijn dé demo's...weet alleen niet van welke lijn of importeur deze is.

Moontan

Moderator
Medewerker
haha. Dacht al wat is het rustig rond Dennis. Maar hij heeft weer een film van stal gehaald. En wat voor één.
Blijft genieten van die Malteser shells.

Dennis010

Registered User
Oh ja, had ik ook nog liggen... een 12 inch sferische shell vanaf en meter of 40. Lekker met zn allen achter een zeecontainer zitten :hehe!:

MichelAngelo

Registered User
Hai Dennis,

Kan jij me vertellen in welke periode ik deze zomer eventueel het beste naar Malta kan gaan als ik flink wat (van de juiste) Festas wil meemaken? Ben met mijn vakantie bezig en ben nog nooit op Malta geweest. Als ik dan ook nog wat gekleurde sterretjes mag meemaken dan is dat een mooie aanvulling ;)

Dennis010

Registered User
de periode 1 tm 15 Augustus is een mooie periode met als climax de 14e en de 15e. Dan wordt Santa Marija gevierd in alle dorpen zoals Mqabba, Qrendi, Ghaxaq, Mosta, Lija, enz enz enz. De keuze is dan nog lastig want je kan niet alles bekijken omdat de tijden van schieten aardig overeen komen tussen de dorpen. Wil je meer info, stuur me maar een PM.

GMP82

Zilveren Member
Voor mij persoonlijk zou ik graag willen weten wanneer/waar ik moet kan zijn om Irdieden te kunnen zien.. Zijn dit standaard plaatsen/dagen of wisselt dat ieder jaar?

Bovenaan