Dennis010
Registered User
Die zijn ook in bijna ieder dorp te bekijken. Ieder dorp heeft zijn eigen wielen. Deze worden meestal op vaste plaatsen afgestoken omdat voor de grote wielen er gaten in het asfalt zijn gemaakt, zodat ze de paal goed verankerd in de weg hebben zitten. De wielen worden voor zover ik weet altijd na de avondshows afgestoken (meestal is het dan al nachtwerk) en dus ben ik hier niet vaak bij geweest omdat de dagen in Malta gewoon slopend zijn.
De wielen die ik heb gezien waren van Qrendi en Mqabba (twee dorpjes tegen elkaar aan). Ik ben zelf geen superfan van de wielen, een keer leuk om te zien maar meer niet. Ik weet dat er dorpen zijn die betere/ grotere/ ingewikkeldere wielen bouwen dan Qrendi en Mqabba, maar ik weet er zo geen naam bij te verzinnen.
De wielen die ik heb gezien waren van Qrendi en Mqabba (twee dorpjes tegen elkaar aan). Ik ben zelf geen superfan van de wielen, een keer leuk om te zien maar meer niet. Ik weet dat er dorpen zijn die betere/ grotere/ ingewikkeldere wielen bouwen dan Qrendi en Mqabba, maar ik weet er zo geen naam bij te verzinnen.