Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is ook wel het mooiste wat ik tot nu toe in mijn vuurwerkleven heb mogen doen. De gastvrijheid op Malta is ook echt ongelooflijk, alles kan en alles mag bij die mensen, geweldig !
Dit is een film gemaakt met mijn fototoestel vanaf een statief dat ik in het schietveld had staan. Ik film daarnaast met de handycam vanachter het muurtje. Dit is het mooiste wat ik tot nu toe heb mogen meemaken op pyrogebied. Ik heb zelf ook beraq shells en salutes aan mogen steken en dat was toch wel een droom die uitkwam. Ik stond deze dag stijf van de pijnstillers omdat mijn rug weer eens niet mee wilde doen, maar toen ik eenmaal in het veld was heb ik een kwartier lang niks gevoeld door de adrenaline die door mijn lichaam gierde :hehe!:
Na even San Trifone tussendoor gaan we weer verder met het Malta topic, ik heb nog genoeg materiaal klaar staan.
Zoals ik hierboven al gemeld heb, mocht ik de 14e zelf ook een aantal shells en salutes aansteken. Ik kon deze dag amper lopen door mijn hernia die weer eens opspeelde. Toen ik eenmaal in het veld het signaal kreeg dat ik zelf palen mocht schieten heb ik een kwartier lang niets gevoeld en zelfs kunnen "hardlopen" (Voor iemand van mijn postuur en gewicht en met een dubbele hernia, is dat walrus-achtige gehobbel, hardlopen... ja?!!) :hehe!:
Echt waanzinnig om dit te mogen doen. Dit vergeet ik de rest van mijn leven niet meer. Wat een enorme adrenaline rush had ik hier...