Verslag Dennis010 St Mary's festival 2014.

Dennis010

Registered User
Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Dit is een avondshow op de 12e in Mqabba. Wederom de ruimtes geknipt om het een beetje kijkbaar te houden.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Creme de la creme. Zoveel variatie zit er in de Maltese bommen. Een genot om naar te kijken.
Helemaal als ze van zo dichtbij gefilmd worden. Thanks Dennis!!

RNBakker

Registered User
Heb deze shells live mogen zien in Mqabba, maar zit ze nu op video nog met bewondering te bekijken. Kwaliteit is hoogwaardig. Bedankt voor het filmen!!

Dennis010

Registered User
0624.JPG

0633.JPG

0664.JPG

0673.JPG

0682.JPG

0694.JPG

0803.JPG

0643.JPG

En de volgende 39 shells staan in de upload. Het is de avondshow van 13-08 in Mqabba.

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Door vakantie dit topic helemaal gemist, maar wat een geweldige beelden Dennis. Foto's zijn allemaal ook weer erg strak en interessant om te zien. Bedankt!

Dennis010

Registered User
Het is weer tijd voor een update:

2042.JPG

1952.JPG

1982.JPG

1992.JPG

2001.JPG

Er staan nu ook nog 34 films in de upload van de "danger cam" :hehe!:
Ik vind deze beelden zelf zo gaaf dat ik de filmpjes allemaal los ga posten. dik 30 grote beraq en kulur bommen op een afstand van 20 meter van de buizen :lub:

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Blijft indrukwekkend om te zien, zo'n lancering van dichtbij.

Wat ik wel spannend vind, is dat het ontblote lont wat ze aansteken behoorlijk lang is.
Ben dan bang dat door vonkoverslag het lont in het begin al begint te branden, waardoor deze vervolgens doorschiet, en de lancering plaatsvindt vrijwel direct na het aansteken ervan. Als ik het goed zie, gebruiken ze geen vertragingslont?

Bedankt voor het plaatsen.

Bovenaan