Verkopers over eenmalig vuurwerkverbod: ‘Als ze het echt verbieden, breekt de hel los op sommige plekken’

Sweet Laker

Registered User
als we heel eerlijk zijn was het ook met consumentenvuurwerk op sommige plekken de hel op aarde denk niet dat het nu meer of minder hel op aarde gaat worden. Sterker nog afgelopen zomer ook de hel een aantal keer los en daar werd ook vuurwerk voor misbruikt.

Dat heeft helemaal niks met vuurwerk te maken maar de handelaren zijn te dom on dat uit te leggen echt zo'n opstandige Frits Boks die even een heel pak knetterlinten gaat afsteken op het NOS journaal ja dat is een goede woordvoerder zeg

En daarmee wordt dus ook aangegeven dat niet het vuurwerk maar de gebruiker de oorzaak is van die ellende. Zeker als het in de zomer ook gebeurd. Dan wordt het tijd om die relschoppers van straat te vegen. En die niet 1 kopje thee aanbieden, maar een all inclusive voor de komende x aantal jaar.

Het is makkelijk wijzen naar een winkelier die op tv laat zien wat het verschil is tussen bepaalde vuurwerkgroepen. Hij rent in ieder geval niet naar het buitenland en laat het hier niet al tien jaar naar de verdommenis gaan. Tijd om die strijdbijl dus eens te begraven en gezamenlijk naar het Europese Hof te gaan. Als je het beter kan; stap vooral naar voren zou ik zeggen.

GMP82

Zilveren Member
Misschien kunnen we dit forum tzt omdopen tot aluminium theekrans. Dat is het al bijna. En aangezien we het binnenkort toch niet meer over vuurwerk kunnen hebben.
Maak lange Frans erelid. Veel plezier.

• Like
Reactions: Z@P

Sweet Laker

Registered User
Kritische vragen stellen is wat anders als complotdenken; zeker als die vragen ontstaan als blijkt dat er ergens bepaalde tegenstrijdigheden over zijn. En blijkt dat dit niet goed uitgelegd kan worden door mensen met verstand van zaken. Of als blijkt dat mensen met verstand van zaken keuzes maken die tegenstrijdig lijken met dat wat zij in eerste instantie aangeven als doel te hebben. Ik heb een eed afgelegd om mijn zorgvragers naar eer en geweten te behandelen; en daar valt kritische vragen stellen ook onder als zaken niet duidelijk zijn. Of dingen bespreekbaar maken; en dat wordt niet altijd in dank afgenomen; helaas.

In mijn beleving is de kwaliteit van leven sinds maart ver te zoeken. En zouden bepaalde maatregelen, die er nog steeds zijn, onder mishandeling kunnen vallen. Dat het VU dat tegenspreekt en durft te beweren dat de ouderen niet geleden hebben tijdens de eerste lockdown. Die hebben niet meegelopen tijdens mijn nachtdiensten; dat is een ding dat zeker is,.

Een theekrans is altijd gezellig ja :D

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Mannen, hoe word je besmet met het griepvirus? Hoe word je besmet met het corona virus? Juist, op dezelfde manier.

zolang een groot deel van de bevolking afstand van elkaar neemt of niet voor lange perioden bij elkaar in een kamertje gaan zitten word je ook niet met het griepvirus besmet.

Dus het is een logisch gevolg van de “covid” maatregelen dat er ook veel minder mensen de griep krijgen.

weten jullie hoeveel besmetting er zouden zijn of hoeveel doden als er totaal geen maatregel waren genomen?

Tony

Administrator
Medewerker
En zo zijn we als vuurwerkforum afgegleden naar een politiek wel/niet discussieforum.

Ik snap dat eenieder de stress en ontstane situatie graag van zich af wil praten, tenslotte doe ik er ook aan mee.
Kunnen we proberen toch e.e.a. meer doelgericht Op vuurwerk te houden?

Mee eens..

Sweet Laker

Registered User
Oh vet, mijn reactie is weg. Inderdaad lekker binnen blijven zitten. Kerstmuziekje aan, kerstboom optuigen, kachel hoog en ramen dicht. Lekker elke avond netflixen, maar wel op 1,5 meter afstand, met chips, chocolade, banketletters etc. Goed idee! :D Vuurwerkfilmpjes kijken enzo. Mooi man, eind december vaccin nemen van pfizer die de rechtbank graag van binnen ziet wegens fraude. En dan met een gerust hart genieten van het vuurwerk eind dit jaar!

Laatst bewerkt:
  • Haha
Reactions: AWG

ifeelfine

Registered User
kachel hoog en ramen dicht. RAMEN OPEN DENK AAN DE AEROSOLEN!!

sorry nu weer ontopic

oh wacht ik ga onder een dekentje liggen tot half februari

Bovenaan