pyro-paultjuh
Registered User
Erg goed verwoord. Ik deel je mening. Eindelijk een goede discussie in plaats van de eenzijdige propaganda van met name Groen Links.
Goed gedaan hoor, toon, weet hoe liever niet je zo in de kijker staat maar je weerde je kranig en rustig. Aam dame Marijn (naam kwijt) en de ander ( wie was dat? Ik schakelde pas halverwege in) hadd3n we ook zeee zeker veel! Die pollwinst kwam echt niet alleen door ons pyros!
Ik denk dat dit debat ook zeker in ons voordeel was. Wat is die politicus ook een held zeg, die had er bij Pauw ook bij moeten zitten.
Toon vond ik ook erg sterk, de passie droop er gewoon vanaf. Zonder al te veel aan het woord te komen heeft hij wel een goed punt overgebracht. Namelijk dat het voor veel mensen een hobby/passie is die je gewoon word ontnomen.
De mevrouw van witte tenten had een paar goeie punten en feiten maar werd aardig irritant en onderbrak toon zelfs.
Ik denk dat arena hier totaal niet op had gerekend, je merkte ook gewoon dat zij ook voor een verbod zijn, net als de rest van de media. Op zon momenten kots ik werkelijk van de publieke omroep. Smerige propaganda, bah!