Dat filmpje van die 14 jarige vat het hele probleem wat we in NL hebben perfect samen. Het einde is zoek punt.
Zijn youtube account is opgeschort, hij zit nu huilie huilie te doen :hehe!:
Dat er een moeder zou komen met zoon die vuurwerkslachtoffer was, een oogarts en een burgemeester die ik persoonlijk al als wethouder in Rijswijk had meegemaakt was voor de branche verenigingen de reden om niet te komen.
Je staat bij voorbaat met 10-0 achter.
Om helemaal niet te komen als liefhebber en/of winkelier vond ik zelf ook geen oplossing want dan hebben de liefhebbers en de branche het helemaal gedaan.
Dan kunnen ze helemaal ongestoord alle onzin over vuurwerk de ether ingooien.
Ik heb op mijn manier geprobeerd er het beste van te maken.
Echt in discussie gaan kan haast niet en je moet het ook nog netjes houden anders heb je het helemaal gedaan.
Als jullie mensen weten of het zelf zijn die verschrikkelijk goed, en op een beschaafde manier dit soort discussies in willen gaan dan mogen jullie je bij mij melden.
Er zullen meer vragen komen om dit soort programma's te bemannen.
Ik heb gisteren de halve dag medestanders gezocht om ook in de zaal te komen zitten maar niemand was in de mogelijkheid of had er zin in.
nee omdat dat niet spectaculair genoeg meer is.. tegenwoordig is het "cool" om bushokjes, portieken, (houten)bruggetjes, enzovoorts op te blazen en\of te beschadigen met dat zwaar knal spul.
Dat er een moeder zou komen met zoon die vuurwerkslachtoffer was, een oogarts en een burgemeester die ik persoonlijk al als wethouder in Rijswijk had meegemaakt was voor de branche verenigingen de reden om niet te komen.
Om helemaal niet te komen als liefhebber en/of winkelier vond ik zelf ook geen oplossing want dan hebben de liefhebbers en de branche het helemaal gedaan.
Echt in discussie gaan kan haast niet en je moet het ook nog netjes houden anders heb je het helemaal gedaan.
Als jullie mensen weten of het zelf zijn die verschrikkelijk goed, en op een beschaafde manier dit soort discussies in willen gaan dan mogen jullie je bij mij melden.
Ik heb gisteren de halve dag medestanders gezocht om ook in de zaal te komen zitten maar niemand was in de mogelijkheid of had er zin in.
Ik weet niet waar jij gezeten heb in je jeugd, maar ik kan je vertellen dat in de jaren 70/80 vele malen meer gesloopt werd als tegenwoordig. In Januari was elke gemeente alle telefooncellen, bushokjes, brievenbussen, sigarettenautomaten aan het vervangen, om nog maar niet te spreken over het wegdek wat overal weggesmolten was van de auto/kerstbomenbranden.
eh nee.. hij heeft hem zelf gesloten \ verwijderd
ik woonde in een rustig dorpje Rick .. De laatste jaren werd het mede door die zware knallers juist erger. Dat wat jij zegt natuurlijk weet ik dat. Maar wilde er mee aangeven dat nu iedere snotaap blijkbaar gemakkelijker aan die zware knallers kan komen.
Wij konden begin jaren 70 ook aan de zwaarste knallen komen, dat waren toen alleen strijkers en wat zelfgemaakte liefhebbersrotjes, maar dat is nu inderdaad andere koek.
Prima dat jij het hebt opgepakt, toch lef voor nodig. Maar wat een schande van de branche verenigingen. Hier zijn ze onder andere voor. Ik zie of hoor ze nooit in het debat en ik heb dan ook sterk het vermoeden dat daar niet de juiste mensen zitten. Dit was een mooie kans voor ze om een goed verhaal neer te zetten.Dat er een moeder zou komen met zoon die vuurwerkslachtoffer was, een oogarts en een burgemeester die ik persoonlijk al als wethouder in Rijswijk had meegemaakt was voor de branche verenigingen de reden om niet te komen.
Als je door het dragen van een bril 80% van de letselschades kunt voorkomen, waarom zorgt de overheid er dan niet voor dat het niet dragen van een vuurwerkbril tijdens de afsteek uren wordt beboet?
Als je door het dragen van een bril 80% van de letselschades kunt voorkomen, waarom zorgt de overheid er dan niet voor dat het niet dragen van een vuurwerkbril tijdens de afsteek uren wordt beboet?
Prima dat jij het hebt opgepakt, toch lef voor nodig. Maar wat een schande van de branche verenigingen. Hier zijn ze onder andere voor. Ik zie of hoor ze nooit in het debat en ik heb dan ook sterk het vermoeden dat daar niet de juiste mensen zitten. Dit was een mooie kans voor ze om een goed verhaal neer te zetten.