Zoals vele van jullie heb ik me me enigzins verbaast over de uitzending van Alberto Stegerman. Dat er in zwaar vuurwerk wordt gehandeld dat weten we toch al jaren!!! zo wordt er ook in wapens, drug en vrouwen gehandeld. Ik heb alleen het gevoeld dat de overheid zich een beetje heeft vergist de afgelopen jaren om maar steeds aan de grens met belgie te gaan staan om een busje met chinese rollen in beslag te nemen. Als ik een buuman heb die handels in vuurwerk heb ik liever dat hij wat rollen in huis heeft liggen dan dat het een doos shells zijn.
Ook het slachtoffer in de uitzending had natuurlijk niks met zwaar illigaal vuurwerk te maken. Als je aan het knutselen gaan met vuurwerk loop je een risico als je niet weet wat je doet.
P.S.
Ik hoop dat diegene die het slopen van prullenbakken, bushokjes enz. leuk vinden, zich kunnen inhouden dit jaar, om zo een positive draai te geven aan vuurwerk. Want we gaan toch niet ons jaarlijkse feestje laten verpesten toch......
Ook het slachtoffer in de uitzending had natuurlijk niks met zwaar illigaal vuurwerk te maken. Als je aan het knutselen gaan met vuurwerk loop je een risico als je niet weet wat je doet.
P.S.
Ik hoop dat diegene die het slopen van prullenbakken, bushokjes enz. leuk vinden, zich kunnen inhouden dit jaar, om zo een positive draai te geven aan vuurwerk. Want we gaan toch niet ons jaarlijkse feestje laten verpesten toch......