@jeff: wat er volgens mij bedoeld word is dat veel freaks zijn gaan denken dat ze alleskenners zijn.
dat is op alle gebieden zo, mensen doen iets vaak en denken vervolgens alle risico,s in te kunnen dammen, en zo werkt het helaas niet.:blink1:
mensen steken al jaren mortieren af dus het zal wel los lopen, het: als je het goed doet kan er niks fout gaan gedachtegang.
je moet willen stoppen met die illegale zooi, en dat is een keuze die je helemaal zelf moet willen maken.
iedereen kan de mond vol hebben van:
nee joh dat spul moet je niet afsteken en er dan zelf over praten in een ander topic.
ja maar IK weet hoe ik er mee om moet gaan....
alsof je dan alles kan voorkomen, steek maar een shell af met vertraging en al, en zie hoe de buurman ook zijn singleshotje neer wil zetten en op dat moment gaat hij net af en klapt hij net boven de buis.
JA MAAR IK STEEK NIET AF BINNEN BEBOUWDE KOM, ow tuurlijk alle shells worden in een weiland afgestoken nouw goed??
nee hoor het gros van de mensen en ook de freaks menen dat het wel mee valt met het illegale spul.
een jongen van 17 blaast zijn klauw eraf en hoppa gelijk mensen over hem heen vallen, ja tuurlijk erg makkelijk hoor, maar die jongen is misschien wel knalpatronen aangesmeert met de woorden: dit zijn nieuwe strijkers ze zijn echt gruwelijk kewl.
tuurlijk kun je dan van alles zeggen over dat die jongen info had moeten inwinnen etc etc.
en dan nemen gedane zaken geen keer.
en omdat er nog steeds vraag is naar meer groter en zwaarder vuurwerk zal de ellende alleen nog maar toe nemen.
iedereen kan stickers plakken op munten steunen(geniale actie daar niet van:smile

mensen kunnen polls plaatsen op het WWW en daar hun steun betuigen.
maar het zijn echt niet alleen de andere mensen die dit vuurwerk afsteken, het merendeel hier en op andere fora stookt vrolijk mee.
keuze blijft aan jezelf , maar bijvoorbeeld bij elke pleurisdreun die buiten oudjaarsdag word gehoort is weer een druppel in de emmer erbij.(ook al vind ik het heus wel een machtig geluid)
en dat de hele boel gesloopt gaat worden als het vuurwerk verboden zou worden dat weet iedereen, alleen de politiek denkt zoals gewoonlijk dat het wel mee valt dus het kalf moet eerst verdronken worden voordat de put gedempt word met nog meer verdronken kalveren.:suspicious:
affijn we gaan het zien hoe het lopen gaat.