Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan het toch niet laten om een reactie te geven.
Jeff loop na de badkamer, kijk in de spiegel. De persoon die je voor je ziet is een negeerder. Hij blijft alle feitelijke negatieve reacties omtrent vuurwerk ontkrachten.
Hij is blind voor alle argumenten die aangevoerd worden. Alleen zijn mening telt. Maar wees niet bang zo was ik vroeger ook. Komt allemaal goed.
Ik kijk elke dag op telegraaf.nl, teletekst, en diverse journaals.
Er worden regelmatig meldingen gemaakt van jongeren die het handje kwijtraken of ander (ernstig) letsel oplopen. Die dachten ook van "dat gebeurt alleen bij anderen. Sukkels die niet weten waar ze mee bezig zijn".
Of zoiets in de trant van; Joh, ik heb er al 100 afgestoken en bij mij ging er nooit iets verkeerd.
Maar ja, toen ging het bij de 101ste X toch nog mis.
Mvg. Tommy-gun
@jeff: wat er volgens mij bedoeld word is dat veel freaks zijn gaan denken dat ze alleskenners zijn.
dat is op alle gebieden zo, mensen doen iets vaak en denken vervolgens alle risico,s in te kunnen dammen, en zo werkt het helaas niet.:blink1:
mensen steken al jaren mortieren af dus het zal wel los lopen, het: als je het goed doet kan er niks fout gaan gedachtegang.
je moet willen stoppen met die illegale zooi, en dat is een keuze die je helemaal zelf moet willen maken.