TV uitzending Oudejaarsavond: Schitterend, Lofzang op vuurwerk

Yvez

Registered User
Ik heb alleen fred en tony ff gezien op het eind. Beide maakten er weer een prachtige performance van. 2 toppers! Zo de rest kijken. Dit nemen ze jullie niet meer af en wees er trots op.

Plum Bloom

Registered User
Hartverwarmende documentaire, ontroerend ook. Integer gemaakt. Maakster niet bevooroordeeld en niet uit op goedkoop effectbejag, maar werkelijk geinteresseerd in wat vuurwerkliefhebers drijft. Voor mij staat overigens sinds gisteren definitief vast dat ik in geval van een totaalverbod voor het eerst van mijn leven burgerlijk ongehoorzaam zal zijn. Het 0.00 uur-moment pakt niemand mij af.

ifeelfine

Registered User
Titel deed zijn naam aan schitterend gemaakt aanrader voor iedereen die van vuurwerk houd
en een eyeopener voor iedereen die er niks mee heeft.

petertje23

Registered User
Net de uitzending terug gezien. Ik werd hier zelf bijna emotioneel van.
Ontzettend mooi stukje televisie!

De mensen die hier aan mee hebben gewerkt, bedankt!

stefantvs

Administrator
Medewerker
zal ff een korte samenvatting geven
GEWELDIG :in love:

Iedereen die hier aan heeft meegewerkt onwijs bedankt !

Mohammed V.

Registered User
Prachtige DOCU! Ik keek vooral met pijn in m'n buik naar vader en zoon van der NAT, wat een liefhebbers en wat zijn ze sneu behandeld door de overheid. Jullie producten worden iig nog met veel liefde ieder jaar afgestoken. Hulde voor de rest van de deelnemers en de documentaire maakster. Beste reportage over ons liefhebbers in lange tijd!

Z@P

Registered User
Geweldig om te zien, zeer herkenbaar.
Zie mezelf ook nog tussen het publiek staan bij de zena trophy.

Bovenaan