TV uitzending Oudejaarsavond: Schitterend, Lofzang op vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Gaat iemand van de 'insiders' morgen naar de preview? Ga het zelf niet redden..

De preview gaat morgen niet door Roel. Als het goed is heb je daar een mail over ontvangen. Wel krijg je een viewing van je eigen bijdrage per mail opgestuurd.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb mijn eigen stukje al gezien en ik ben ontzettend trots dat ik deel heb mogen nemen aan deze docu. Het betekende heel veel voor mij omdat ik gedeeltelijk mijn verhaal heb mogen doen. Voor mij is oud en nieuw veel meer dan een rotje of een potje afsteken.

In deze docu zie je mij heel kwetsbaar en dat is iets wat ik normaal nooit zou toelaten. Maar Nan Rosens heeft precies gedaan wat ze beloofd heeft en daar ben ik erg dankbaar voor. Nan is een ontzettende lieve vrouw die ook nog eens geïnteresseerd is in het verhaal achter de vuurwerkliefhebber. Het werd op momenten erg persoonlijk maar dat kon omdat het gevoel goed was.

Ik ga op oudejaarsdag zelf niet kijken. Niet omdat ik er geen tijd voor heb maar omdat ik al emotioneel genoeg ben en met een huis vol visite wil ik het graag gezellig houden.

Nogmaals wil ik Nan, de dame van het geluid en de camera mannen bedanken voor hun vertrouwen ,professionele maar ook persoonlijke manier van werken.

Dit is wie wij zijn en dit is wat wij doen! Namens mijzelf, FPM CREW en alle vuurwerkliefhebbers, bedankt voor de aandacht die jullie de echte liefhebbers hebben gegeven!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb veel familie in huis en ga zeker een poging wagen om hun te laten kijken terwijl ik er zelf mee bezig ben! Ik vermoed dat het voor mij een deel van het nagenieten gaat worden op 1 januari!

stefantvs

Administrator
Medewerker
hier gaat ie echt wel aan savonds !
en iedereen verplicht kijken geen uitzondering :grin: vooral me me neefje van een maandje oud !
Ben echt onwijs benieuwd !

Richardus

Registered User
Dit heb ik totnutoe gemist maar wat gaaaaf zeg! Itt de negatieve sensatiezuchtige variant de avond ervoor... Het uur van "onze" docu hou ik stookvrij om ervoor te gaan zitten, en dat op primetime oudejaarsavond zeg! Wordt kijkcijferkanonnetje, supertof dat jullie (Roel, Fred, Tony & co) hieraan meegewerkt hebben, dikke opsteker voor onze hobby/traditie!

magnolia

Registered User
ik wist niet dat deze documentaire in de maak was .
erg mooi dat je op deze manier de gelegenheid krijgt om als nog je zegje te doen .
het is toch mooi dat er iemand van uit de media zelf met het initiatief komt op dit project op te starten .

jammer genoeg zal ik het via uitzending gemist naar dit programma moeten kijken .
want men wil hier graag de oudjaars show van Herman Finkers zien .
1 ding is heel zeker je hebt rijkelijk de kans gehad om dingen recht te zetten .
jongen goed gedaan . :XD:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
De trailer van Fred beloofd heel wat goeds.
Die omschrijvingen van het 0:00 uur gevoel heerlijk.

Ik ga niet kijken, omdat ik zeer waarschijnlijk compleet koekwous ben van de kruitstress.
Daarom maar kijken op 2 januari.

En hopelijk krijg ik weer het positieve vuurwerk gevoel terug.
Ik trek mijzelf onwillekeurig de negatieve berichten over vuurwerk aan.

Maar gelukkig krijg ik weer het positieve gevoel weer terug een paar dagen voor 31-12.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Bericht van Roel op het Vuurwerkmuseum.

roel zei:
Er zijn wat fragmenten vrijgegeven van de documentaire, via sociale media (facebook) gaan ze als een lopend vuurtje (flauw..) door sociale media land, hier onder een aantal directe links: (weet alleen niet of de Facebook filmpjes het doen als je geen Facebook account actief hebt, deze laten zich slecht vangen in een FB loze link..).

De trailer van de docu via Vimeo:
https://vimeo.com/149871632

Een fragment over Toon tijdens de Zena Trophy:
https://vimeo.com/149874646

Evelien Arler en Carbid schieten:
https://www.facebook.com/nan.rosens/videos/1114090288609903/

Ria en Roel fragmentje:
https://www.facebook.com/nan.rosens/videos/1114075325278066/

Uutgrunn

Registered User
Ik ga zeker kijken! Zal vast een mooie reclame zijn voor onze liefhebberij en de traditie om met O&N zelf vuurwerk af te mogen steken. De jongens die hieraan hebben meegewerkt: chapeau!

chromeeh

Registered User
Als iemand de uitzending kan opnemen, ik ben in voldoende gelegenheid om ruimte / bandbreedte te leveren zodat iedereen het onder het genot van een oliebol nog rustig terug kan kijken.

PM me ff als je 'm digitaal (lees: DreamBox / HDD recorder / whatever) kan opnemen :D

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Als iemand de uitzending kan opnemen, ik ben in voldoende gelegenheid om ruimte / bandbreedte te leveren zodat iedereen het onder het genot van een oliebol nog rustig terug kan kijken.

PM me ff als je 'm digitaal (lees: DreamBox / HDD recorder / whatever) kan opnemen :D

Op het vuurwerkmuseum is men van plan om het digitaal op te nemen.

Zodra ik een linkje heb.....

Richardus

Registered User
Wat een geweldige doc!!! Echt met zo'n heerlijk gevoel zitten genieten dat onze vw beleving zo respectvol benaderd en getoond werd. Graag alle politic dit laten zien en voor ons het elk jaar herhalrn aub! Dank aan de maakster en alle deelnemers, SUPER!!!

Bovenaan