vuurvent
Registered User
Gaat jullie discussie over: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerk-nieuws/54161-npo-zoekt-vuurwerk-liefhebbers.html?
Ja daar gaat het over.
Gaat jullie discussie over: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerk-nieuws/54161-npo-zoekt-vuurwerk-liefhebbers.html?
Ok, ik was al in de war ik lees allerlei dingen die niet met de lofzang te maken hebben. Helder, thnx!
met jou kan ik praten! ik wou het eigenlijk net zeggen, als je hier maar een woord neerzet over buitenlands vuurwerk, dan wordt je daar al op afgerekend en krijg je de spreekwoordelijke stempel op je gedrukt. Ik vindt FPM een mooi forum om info over vuurwerk feesten in het buitenland vandaan te halen, maar voor de rest moet ik er weinig van hebben en dit is dan ook de reden.
Dat weten we nog niet of het uitdraait op een sensatie verhaal, zou best eens kunnen. Maar heb geprobeerd om het nog positief weg te zetten...
...Tijdens zijn veranderd en daarmee ook het vuurwerk. Het is toch ook niet gek wanneer mensen andere erop aanspreken? Het is in Nederland vijf voor twaalf. Voor je het weet heeft Nederland gewoon een verbod op vuurwerk. En dat is wat veel van ons willen voorkomen.
En zeg nou eerlijk. Door hoeveel mensen word je daadwerkelijk aangesproken op bepaalde onderwerpen?
We hebben nu rond de 9 a 10.000 bezoekers per dag en als er dan 5 zijn die iemand ergens op aanspreken is het veel.
Ik vind het dus allemaal wel meevallen.
Omdat je FPM noemt wil ik er toch even op reageren.
Je mag van mij best over al het leuks in het buitenland praten al hebben wij daar wel wat restricties op. Het moet bijvoorbeeld door de EU als consumenten vuurwerk zijn toegestaan. Dit betekend dat we gewoon kunnen praten over Cat.1, Cat.2 en Cat.3. De rest moeten we gewoon niet willen promoten. Tijdens zijn veranderd en daarmee ook het vuurwerk. Het is toch ook niet gek wanneer mensen andere erop aanspreken? Het is in Nederland vijf voor twaalf. Voor je het weet heeft Nederland gewoon een verbod op vuurwerk. En dat is wat veel van ons willen voorkomen.
En zeg nou eerlijk. Door hoeveel mensen word je daadwerkelijk aangesproken op bepaalde onderwerpen?
We hebben nu rond de 9 a 10.000 bezoekers per dag en als er dan 5 zijn die iemand ergens op aanspreken is het veel.
Ik vind het dus allemaal wel meevallen.
Ik had in dat topic een, volgens mij, normaal antwoord gegeven: ik had daarin gewezen op het verouderen van het vertragings-sas en dat het mogelijk is dat de strijker ontploft als je deze aanstrijkt.
Ik weet niet wat de reden is van het verwijderen van mijn post.
KortomIk wil best met mensen in discussie gaan op een normale toon. Uiteindelijk kan ik er ook wijzer van worden en is altijd goed om te weten hoe anderen denken ook al hoef je er niet mee eens te zijn
![]()
Ik ben het deels eens met je strekking al breng je het misschien een beetje ongenuanceerd. Het feit dat je ook wil strijden voor KAT.3 klinkt fantastisch en is misschien wel een eye-opener. Hebben Tony en jij toch wat meer gemeen ;-)Ik werd getipt ... hoef je er niet mee eens te zijn![]()
Ik denk wel dat er op bepaalde punten te krampachtig wordt gedaan.
Het verbod van een aantal producten snap ik nog steeds niet; babypijltjes, romeinse kaarsen, goeie astronauten.
Maar die heeft de branche zelf mede om zeep geholpen, consument wil een goedkoop product, kwaliteit gaat achteruit.
Ouders en opvoeding is een belangrijk punt wat ik bijna nergens terugzie in de discussie.
Het vrijgeven van te dikke knallers en shells lijkt mij geen slimme zet, simpelweg omdat de gemiddelde Hollander van huis uit niet heeft meegekregen hoe je daar op een normale manier mee om hoort te gaan.
Volgens de programmering van NPO 2 televisie duurt het programma maar liefst 2 uur!! Van 21.20 uur tot 23.25 uur.
Dat wordt opnemen geblazen want ik vertik het om op oudejaarsavond twee uur voor de buis te gaan zitten.
http://www.npo.nl/artikelen/oudejaa...po-shortener&ns_linkname=oudejaarsavond-NPO-2