Een forum om te discussiëren?: Juist een forum is om te discussiëren maar soms zeggen mensen hele vreemde en kwetsende dingen waarvan ik denk dat het geen discussie waardig is.
Zwart-Wit zien?: Ik zie niet alles zwart wit. Ik denk alleen iets beter na dan jou en ben denk ik een stuk menselijker dan jou. Wat jij voor de rest zegt en denkt moet je zelf weten maar ik vind het gewoon nergens op slaan. En als ik dan een mening heb en deze uitspreek dan zie ik dingen ineens zwart wit en draai ik er volgens jou worden om heen, want jij doet dat niet.
Ik heb helemaal niet gezegd dat JIJ (tony) alles zwart-wit ziet, dus wat je zegt over dat jij beter nadenkt als ik...tja....dat zijn jou woorden die nergens op gebaseerd zijn, dat kun je immers pas zeggen als je iemand in 'real-life' (persoonlijk) kent.
Het is juist zo dat jij denkt alles beter te weten, en dat komt pas naar boven als iemand anders een andere mening heeft en dat ook uitspreekt, want het einde van het liedje komt het er altijd op neer dat jij (fpm) gelijk heeft, of dat de discussie word afgekapt...
Ik weet ook wel net als iedere boerenl#l dat er pas aktie word ondernomen als je iets meegemaakt hebt, daar gaat het mij ook niet om, het gaat mij erom dat als mensen (meestal de jongeren onder ons) gaat experimenteren met vuurwerk....ja dan vraag je er wat mij betreft een beetje om. Het blijft toch een feit dat als je er niet volgens de voorschriften mee omgaat (kijk naar jezelf in 2003), afstand houden, niet opnieuw aansteken bij weigeraar, geen bommen proberen te fabriceren, opslag van illegaal vw, etc.etc. je vroeg of laat tegen de lamp loopt.
Nog een voorbeeldje: stel ik bedenk me opeens dat ik eens een keertje wil gaan spookrijden, en ik rijd frontaal op een andere auto, dan is het toch mijn eigen schuld of niet ? Ik weet immers dat er een risico bestaat dat het misgaat, nou dat heb je dus met vw ook, en ZEKER als je gaat klooien met kruit.....