Toch nog dode door vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel0911

Registered User
Dat kan tot zo'n 5000 kilo, anders had jij niet zo'n mooie vulkaan/vuurpijl. Ik bedoel dus; praat naar je kennis.

Ik praat naar mijn kennis dude!

Ga jij maar eens een tennis bal met flashkruid met de hand aanpersen.....dan hou je geen hand over hoor....door wrijving onstaat warmte en warmte zorgt voor ontsteking van het goedje (in dit geval flash kruid)

Daar zijn jaren geleden ook heel veel ongelukken mee gebeurt.

dus.

michel0911

Registered User
@Michel0911,
ik ben het vaker niet met je eens vooral niet omdat Jij pleit voor Illegaal vuurwerk. Daarbij vind ik nu ook dat je jezelf belachelijk maakt. Iemand mag niet oordelen over jou maar jij wel over een ander ? Ik ken Gorgel en ik weet dat hij niet zomaar dingen zegt, ook denkt hij goed na over het geen wat hij zegt.

Wij zitten ook niet te wachten op een vuurwerk dode, maar laten we wel lekker normaal blijven doen. Als jij om welke reden dan ook zou overlijden vuurwerk gerelateerd of niet ik zal daar nooit zo op reageren! Daar ben ik denk ik iets te volwassen voor.

Hier gaan we weer:

Ten eerste pleit ik niet voor Illegaal vuurwerk, ik begrijp alleen niet waarom de leveranciers en de winkeliers 3 tot 500 % marge eroverheen gooien, dit is namelijk helemaal niet nodig.

Een ander mag best oordelen over mij, alleen wel met juiste argumenten, Dat jij Gorgel kent is fijn voor jou, en dat jij mij verteld dat hij nadenkt over wat hij post heb ik ook weinig aan. ik doe dat ook namelijk, alleen kom ik iets duidelijker voor mijn mening uit.

Ik vind namelijk dat je vuurwerk niet verkeerd moet gaan gebruiken en ook niet moet gaan experimenteren. Als je vw net zo gebruikt als op het etiket staat vermeld is er niks aan de hand, doe je dat niet is het je eigen risico en heb ik dus ook geen medelijden !

Als je auto kapot gaat nadat je hem hebt laten chip-tunen is het ook je eigen schuld vind ik. Dat is het risico ervan namelijk...Dat kan namelijk gebeuren.

Tijger

Registered User
Het is nog niet helemaal duidelijk wat hier gebeurt is!
Men praat over vuurwerk en explosieve(n) stoffen het hoeft dus geen vuurwerk te zijn, zou voor ons alleen maar beter zijn, niet negatief in het nieuws.
Des te treuriger voor het slachtoffer.....en de familie e.d.
Stel dat het bv een explosieve/c.q. springstof is geweest en de verslaggever heeft het expres in de hoek van het vuurwerk geplaatst omdat het rond de jaarwisseling is gebeurt dan vind ik dat ie dan beter zijn beroep als verslaggever kan opgeven!
Niettemin het blijft speculeren en uiteindelijk is het een trieste zaak.
even off topic "kruid" moet met een "t" vandaar dat je er 5000kg in je pen kan stoppen....en dan gebeurt er nog niets.:toung:
Verder vind ik wel dat je soms erg zwart-wit denkt!

michel0911

Registered User
haha, ja basta inderdaad.

Een forum is tenslotte om te discusieren toch ?

En dat is soms zo zwart-wit denk, daar kan ik ook niks aan doen, ik zie een aantal zaken gewoon anders als anderen....net zoals iedereen dat wel eens heeft....ik zeg alleen wat ik denk en draai er niet omheen.

maar goed, laten we dit maar in de doofpot stoppen.

Maar goed, basta dus.

nismo

Registered User
Ik praat naar mijn kennis dude!

Ga jij maar eens een tennis bal met flashkruid met de hand aanpersen.....dan hou je geen hand over hoor....door wrijving onstaat warmte en warmte zorgt voor ontsteking van het goedje (in dit geval flash kruid)

Daar zijn jaren geleden ook heel veel ongelukken mee gebeurt.

dus.
Ik zie dat jij er verstand van hebt.

WAT BEN JIJ EEN EIKEL

Ik ken je niet ik wil je ook niet kennen, net zo min als jij die gene kent die dat ongeluk heeft gehad. Er word wat in de media geschreven en er word gelijk bovenop gesprongen.(wie zegt dat het waar is) ken jij die jongen was je er bij.???? Als ze morgen in de media voor de zoveelste keer schrijven dat vuurwerk gevaarlijk is geloof je het toch ook niet,?? Of wel . Waarom nu dan wel??? Misschien gooiden ze wel een 5 inch ti-salut???
Probeer niet slimmer te zijn dan de rest want uit het gene wat je schrijft is al te halen dat je dat niet bent.

Tony

Administrator
Medewerker
haha, ja basta inderdaad.

Een forum is tenslotte om te discusieren toch ?

En dat is soms zo zwart-wit denk, daar kan ik ook niks aan doen, ik zie een aantal zaken gewoon anders als anderen....net zoals iedereen dat wel eens heeft....ik zeg alleen wat ik denk en draai er niet omheen.

maar goed, laten we dit maar in de doofpot stoppen.

Maar goed, basta dus.

Een forum om te discussiëren?: Juist een forum is om te discussiëren maar soms zeggen mensen hele vreemde en kwetsende dingen waarvan ik denk dat het geen discussie waardig is.

Zwart-Wit zien?: Ik zie niet alles zwart wit. Ik denk alleen iets beter na dan jou en ben denk ik een stuk menselijker dan jou. Wat jij voor de rest zegt en denkt moet je zelf weten maar ik vind het gewoon nergens op slaan. En als ik dan een mening heb en deze uitspreek dan zie ik dingen ineens zwart wit en draai ik er volgens jou worden om heen, want jij doet dat niet.

Ik weet van dichtbij hoe het is als mensen er wel mee weten om te gaan maar er toch iets mis gaat. Dit heb ik bij een partikulier zowel bij professionals gezien. Het is en blijft vuurwerk en je hebt het gewoon niet in de hand. Jij denkt daar anders over en dat is geen probleem. Het is immers bekend dat mensen eerst eens iets moeten mee maken voor ze er daadwerkelijk goed over na gaan denken en er iets van leren.

michel0911

Registered User
Ik zie dat jij er verstand van hebt.

WAT BEN JIJ EEN EIKEL

Ik ken je niet ik wil je ook niet kennen, net zo min als jij die gene kent die dat ongeluk heeft gehad. Er word wat in de media geschreven en er word gelijk bovenop gesprongen.(wie zegt dat het waar is) ken jij die jongen was je er bij.???? Als ze morgen in de media voor de zoveelste keer schrijven dat vuurwerk gevaarlijk is geloof je het toch ook niet,?? Of wel . Waarom nu dan wel??? Misschien gooiden ze wel een 5 inch ti-salut???
Probeer niet slimmer te zijn dan de rest want uit het gene wat je schrijft is al te halen dat je dat niet bent.

haha,

De FPM nieuwsbot plaatst dat bericht dus ik ga ervanuit dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit, en dus reageer ik op dat bericht. Ik probeer niet slimmer te zijn dan de rest dude, als iemand tegen mij zegt dat ik niet weet waar ik over praat...ja...dan kun je toch een antwoord van mijn terug verwachten ? of is dat zo raar ??? nee, dacht het niet nee.

En dat jij je niet kan inhouden en gaat 'schelden' zegt meer over jou dan over mij.

p.s. ik wil jou ook niet kennen hoor, dus maak je niet druk. :blink1:

michel0911

Registered User
Een forum om te discussiëren?: Juist een forum is om te discussiëren maar soms zeggen mensen hele vreemde en kwetsende dingen waarvan ik denk dat het geen discussie waardig is.

Zwart-Wit zien?: Ik zie niet alles zwart wit. Ik denk alleen iets beter na dan jou en ben denk ik een stuk menselijker dan jou. Wat jij voor de rest zegt en denkt moet je zelf weten maar ik vind het gewoon nergens op slaan. En als ik dan een mening heb en deze uitspreek dan zie ik dingen ineens zwart wit en draai ik er volgens jou worden om heen, want jij doet dat niet.

Ik heb helemaal niet gezegd dat JIJ (tony) alles zwart-wit ziet, dus wat je zegt over dat jij beter nadenkt als ik...tja....dat zijn jou woorden die nergens op gebaseerd zijn, dat kun je immers pas zeggen als je iemand in 'real-life' (persoonlijk) kent.
Het is juist zo dat jij denkt alles beter te weten, en dat komt pas naar boven als iemand anders een andere mening heeft en dat ook uitspreekt, want het einde van het liedje komt het er altijd op neer dat jij (fpm) gelijk heeft, of dat de discussie word afgekapt...

Ik weet ook wel net als iedere boerenl#l dat er pas aktie word ondernomen als je iets meegemaakt hebt, daar gaat het mij ook niet om, het gaat mij erom dat als mensen (meestal de jongeren onder ons) gaat experimenteren met vuurwerk....ja dan vraag je er wat mij betreft een beetje om. Het blijft toch een feit dat als je er niet volgens de voorschriften mee omgaat (kijk naar jezelf in 2003), afstand houden, niet opnieuw aansteken bij weigeraar, geen bommen proberen te fabriceren, opslag van illegaal vw, etc.etc. je vroeg of laat tegen de lamp loopt.

Nog een voorbeeldje: stel ik bedenk me opeens dat ik eens een keertje wil gaan spookrijden, en ik rijd frontaal op een andere auto, dan is het toch mijn eigen schuld of niet ? Ik weet immers dat er een risico bestaat dat het misgaat, nou dat heb je dus met vw ook, en ZEKER als je gaat klooien met kruit.....

Tony

Administrator
Medewerker
En moet je nou eens kijken Michel!
Ik sluit de thread! Maar dat betekend niet dat jij gelijk hebt.
Soms willen mensen niet leren, we hebben geprobeerd om jou een beetje fatsoen bij te brengen. Het zou al heel wat schelen als jij je reacties anders geplaatst had dan hoe je dit gedaan hebt. Dat iemand niet moet kloten met vuurwerk vind ik ook, maar dat betekend niet dat ik dan respectloos over een overleden persoon gaat praten!

Thread word gesloten mensen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan