Het was weer smullen in ons stadje, er werd echt gas gegeven door de mannen van Katan, heerlijk gewoon:nuts:
Dit jaar had ik ervoor gekozen om eens aan de andere kant van het water te gaan staan, en hier heb ik geen spijt van gehad zeg. Wij hadden een prima plek recht voor de boot, en die lag echt super de super dichtbij.
De show begon met een aantal matten, en het gekke was dat zelfs op de kade (tussen het publiek?) ook een aantal matten begon te knallen, zeer apart. Daarna ging het gelijk helemaal los op die boot, jezus, volgens mij stond heel dat schip echt ramvol met potten.
Het tempo bleef er lekker in, het was net een mini-oorlog. Van een opbouw was eigenlijk geen sprake, en toen het net leek of het niet harder kon, werden er ook nog heerlijke shells boven geknald. Hoppa, dikke mines eronder, daarboven een wolk van allerlei potten, en daarboven shells geschoten in V-shape:bigsmile:
Ook de potten met de spinning tails/blue peony vond ik zeer goed, en iedere keer echt veel potten tegelijk, van 3 locaties op het schip.
De finale moest nog komen, maar voor mij was de hele show 1 grote finale.
En jawel hoor, de finale was helemaal knetterhard. Zoveel cakes tegelijk, dikke crackling wolken, gewoon full sky, heerlijk.
Met pijn in mijn schouders van het filmen, zijn we met een te gek gevoel terug naar huis gegaan,
Katan bedankt, ik vond het een topshow hoor, heerlijk zoals jullie gas kunnen geven, hahah
Groeten T.B.:blink1: